הוארך מעצר אחותו של המחבל איסמעיל הנייה, קצבת הביטוח הלאומי תישלל ממנה

צבאח עבד אל סאלם הניה , בת 57, חשודה בקיום קשר עם פעילי טרור, בתמיכה ובהסתה. בביתה נמצאו מסמכים ופריטים הקושרים אותה לעבירות
send whatsapp messsage send FB messsage
אחותו של ראש ארגון הטרור, באזיקים, במעצר שבוצע בתל שבע (צילום: משטרת ישראל)

המשטרה מבקשת מעצר עד תום הליכים נגד אחותו של איסמעיל הנייה. השר בן גביר: ״צעד נוסף וחשוב לביטחון האישי״. לפני כשבועיים עצרה המשטרה את צבאח הנייה, אחותו של איסמעיל הנייה בחשד למעורבות לטרור. בביתה נמצאו כספים רבים וכן מטיל זהב. 
 


אין ספק שהצהרת תובע שהוגשה היום נגד אחותו של הארכי מחבל הנאצי איסמעיל הנייה ימח שמו היא צעד נוסף וחשוב לביטחון האישי בנגב
 



היום הוגשה הצהרת תובע עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד אחותו של ראש ארגון הטרור, זאת לאחר חקירה מאומצת שהחלה לאור מידע כללי של שרות הביטחון הכללי וללא ראיות התחלתיות.

במהלך החקירה, אשר מנוהלת ע״י ימ״ר נגב של המחוז הדרומי, הצליחו החוקרים לבנות תשתית ראייתית באמצעות תחכום, ניתוח חומרים רב בצורה מעמיקה יצירתיות ונחישות.

נזכיר כי בפעילותם של הכוחות נתפשו כ- 1,000,000 ₪ במזומן, מטיל זהב ורכוש נוסף. בתוך כך, נפתחה חקירה כלכלית שתימשך גם כנגד בני משפחה נוספים המעורבים. כמו כן, תישלל קצבת הביטוח הלאומי שקיבלה ואף תיקנס באופן רטרואקטיבי על 7 שנים אחורה.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר בתגובה: ״משבח את המחוז הדרומי בראשות הממ"ז ניצב אמיר כהן, הפועלים מסביב לשעון למיגור הפשיעה ולהגברת המשילות, אין ספק שהצהרת תובע שהוגשה היום נגד אחותו של הארכי מחבל הנאצי איסמעיל הנייה ימ"ש היא צעד נוסף וחשוב לביטחון האישי בנגב. אמשיך להוביל מדיניות חזקה ויד קשה בנגב עד להחזרת המשילות לאזור"