עונת החופשות: כך תעשו זאת נכון - והכי זול!

אתר SKYSCANNER ניתח את הרגלי החופשות של הישראלים ומצא כי הם אוהבים לתכנן מראש ולבדוק היטב את המחירים. מהו היעד החם של 2017 ואיזו עיר רשמה את ההוזלה הניכרת ביותר?
send whatsapp messsage send FB messsage
מי לא אוהב לטוס לחו''ל? כך תעשו זאת הכי נכון (צילום הדמיה:Emran Kassim / CC BY 2.0)

Skyscanner, האתר הבינלאומי המוביל לחיפוש טיסות, בתי מלון ושכירות רכב, חושף, שבניגוד לתפיסה הרווחת, רוב הישראלים אינם מזמינים חופשה ברגע האחרון. רק 38% מהישראלים יזמינו טיסות ובתי מלון בחודש ופחות מראש ו- 62% יעשו זאת לפחות חודש מראש. נתון זה אפילו מפתיע יותר, בהשוואה לנוסעים ממדינות שונות כדוגמת הגרמנים 39%, הרוסים 55% והצרפתים 43%, שיזמינו חופשה בחודש ופחות מראש.

נתון מפתיע נוסף שמגלה האתר הוא שהזמנת חופשה ברגע האחרון (חודש מראש או פחות) יקרה בממוצע ב 16% מהזמנה של למעלה מחודש מראש. היעדים שמחיריהם קופצים במידה הרבה ביותר כשמזמינים ברגע האחרון הם ז'נבה, פאפוס, מילאנו, יוהנסבורג, טוקיו ובואנוס אייריס. היעדים הפחות רגישים להבדלי מחירים כאשר מזמינים ברגע האחרון הם רודוס, כרתים, בלגרד, הוואנה, מנילה ולוס אנג'לס.

נתונים מאתר Skyscanner.co.il מצביעים על מגמות חזקות בנוגע ליעדים מועדפים לחופשה על ידי ישראלים בקיץ הנוכחי, נכון לאמצע יולי 2017. חמשת היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים בקיץ הנוכחי הם: פראג (מקום 4 ב 2016), אמסטרדם (מקום 1 ב 2016), לונדון (מקום 5 ב 2016), ניו יורק (מקום 2  ב 2016) וברצלונה (מקום 6 ב 2016). ברלין, שדורגה השלישית במדד הפופולאריות בשנת 2016, ירדה חמשה מקומות ונמצאת עתה במקום השמיני.

חמשת היעדים בהם הורגשה העלייה החדה ביותר בהזמנות של ישראלים בשנה זו לעומת 2016, הן פאפוס, לובלין, ורוצלב, דברצן וורנה.

הנתונים מאתר Skyscanner.co.il מראים גם מהם חמשת היעדים שבהם הייתה ההוזלה הכי משמעותית השנה לעומת 2016. היעדים הם: פאפוס (עם הוזלה של 82%-), לובלין (66%-), ורוצלב (62%-), מנצ'סטר (22%-) וברטיסלבה (21%-). 

יצהיר ירזבל, מנהלת אזור ישראל ב Skyscanner אמרה: "ישראלים הם צרכנים נבונים ושואפים להשיג את המידע הטוב ביותר לפני שהם מחליטים להזמין חופשה. זו הסיבה שהחלטנו לאחרונה להשיק אתר ייעודי של Skyscanner בישראל Skyscanner.co.il. השירות אותו אנו מעניקים הוא ללא עלות ומנוע החיפוש המשוכלל שלנו סורק מתוך אלפי ספקי תיירות ונופש, מקומיים ובינלאומיים, ובתוך שניות מציג את הדילים הטובים ביותר למציאת החופשה החלומית. Skyscanner תמשיך לסייע לנוסעים הישראלים ולהציע להם את תוצאות החיפוש הטובות ביותר כדי שיוכלו להפיק את המירב מחופשתם".


להלן טיפים שימושיים מ- Skyscanner  למציאת החופשה המשתלמת ביותר:


  • הפעילו את אופציית ההתראות: מחירים משתנים, בעיקר ככל שתאריכי החופשה מתקרבים. על ידי שימוש באפליקציה ובכלים המשוכללים באתר Skyscanner, נוסעים יכולים לקבל התראות המאפשרות להם לעקוב אחר מחירים ולהזמין את חופשתם בזמנים שהמחירים הם הזולים ביותר.

  • טוסו במועד הזול ביותר: נוסעים יכולים למצוא את התאריכים הזולים ביותר לנסיעה על ידי לוח השנה של Skyscanner, בו אפשר לצפות בתצוגה של מחירים לאורך כל השנה, לכל יעד נתון, בצורה מהירה ופשוטה.

  • חיפוש מבלי להגדיר יעד: בהגדרת החיפוש ציינו "טיסות לכל מקום". Skyscanner מושלם במציאת היעד הזול ביותר לטוס אליו. נדרש רק לציין את היעד ממנו יוצאים והתאריכים המבוקשים, ומנוע החיפוש יציג את היעדים הזולים ביותר לטוס אליהם בכל העולם, מדורגים לפי מחיר.



: