מפינים את המתח: הסעות חינם לקניון ים המלח לתושבי הנגב

קניון ים המלח יוזם, בעקבות ההסלמה בדרום, שאטלים ללא תשלום משדרות, הישר לחגיגת קניות מטורפת ללא מע"מ וחוף ים יוקרתי
send whatsapp messsage send FB messsage
קניון ים המלח

קניון ים המלח Dead Sea Mall לא מפסיק להפתיע. לאחר שהושק בתחילת אפריל כקניון הראשון ללא מע"מ מחוץ לאילת, ינגיש הקניון מחר, יום שני ה-6/5 את חוף הים החדש והפרטי של הקניון לציבור הרחב באמצעות שירותי הסעה ללא תשלום משדרות ובאר שבע.

מטרת פעילות השאטלים היא להציע לתושבי הדרום יום של שקט והתרעננות מהלחץ, שיכלול חגיגת קניות של מותגי יוקרה בקניון ללא מע"מ, חוף ים חדש ואיכותי, מתחם מזון עשיר.

בשלב זה הוחלט על הוצאת 3 אוטובוסים שיסעו בשיירה יחדיו- נקודות האיסוף יהיו בשדרות ובאר שבע.
​​​​​​​שעת איסוף  משדרות בשעה 9:30 מיקום - ביג שדרות

שעת איסוף מבאר שבע: 10:15 ליד תחנה מרכזית - תחנת דלק מול בזק.
שעת הגעה משוערת לים המלח 11:30. שעת חזרה מים המלח בשעה 15:30/16:00

חוף הים החדש המשתרע על שטח של 8,000 מ"ר, מושקע ובעל קאבנות מוצלות, מיטות שיזוף ייחודיות וחול ים מוזהב, החוף האווירה בחוף הוכיחה את עצמה כבר ביום הבחירות ובסוף השבוע האחרון כאשר היה ניתן לראות את החוף בתפוסה מלאה.



מוטי גרין בעלי ומנכ"ל Dead Sea Mall :"אנו שמחים להנגיש לציבור תושבי הדרום, את חוף הים היפיפה והמטופח של הקניון. מדובר בפיילוט ראשוני שאם יעלה יפה צפוי להתרחב בהמשך השנה לערים נוספות ברחבי ישראל, כשהכוונה היא להעניק אופציה של ימי כיף, בילוי וקניות במחירים המתאימים לכל כיס"


קניון יום המלח (Dead Sea Mall),הינו הקניון הראשון ללא  מע"מ מחוץ לאילת ומאפשר לכל הנופשים במרחב אזור ים המלח והדרום, ליהנות ממהפכת המע"מ ומהמחירים הנמוכים בישראל של מותגי על כדוגמת בוס, ארמאני אקסצ'ינייג, טומי הילפיגר, קלווין קליין ומותגי יוקרה נוספים.

החל ב7/4/2019 יוזמת חברת ברקליס סבסוד כספי לתושבי חו"ל וישראלים גם יחד, אשר יצור שיויון ואחידות בין ציבור הלקוחות, שכולו ייהנה מפטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ .


קניון ים המלח הינו פרויקט מסחרי מהמקוריים והיוקרתיים שנעשו אי פעם בישראל. הקניון בנוי על 15 אלף מ"ר בעל שתי קומות מסחר ומונה כ100 חנויות.

 בהקמתו של הקניון הושקעו כ-300 מילון ₪. מעבר לאדריכלות יוצאת הדופן והאטרקציות הסביבתיות אשר חוברו לקניון, נבחר תמהיל יוקרתי במיוחד של שוכרים על מנת לעמוד על הצורך שלמעלה מ2.7 מיליון איש בשנה אשר פוקדים את ים המלח – אחד משמונת פלאי תבל אשר יותר ממחציתם הינם תיירים תושבי חוץ.


בין שוכרי הקניון ניתן למצוא את מותגי האיכות: BOSS, ARMANI EXCHANGE, POLO RALPH LAUREN,  COLUMBIA, TIMBERLAND , CK ,  TOMMY HILFIGER , PAUL & SHARK

ועוד רבים וטובים. לא כולל מבצעי סוף עונה, ובכפוף לתקנון המופיע באתר החברה. לרשימת החנויות והמוצרים המלאה המשתתפים בהנחת המע"מ, יש לעיין בתקנון המפורט הנמצא באתר החברה בכתובת : www.deadseamall.co.il

לאתר הקניון:

לעמוד הפייסבוק



כתבות נוספות למקרה שפספסת...