7,000 מ''ר, 600 עובדים: נפתח דבאח, המגה-סופר שלא נגמר

כזה עוד לא היה: רשת השיווק סלאח דבאח ובניו פותחת מחר, שלישי, את שערי הסניף הרביעי שלה, בבאר שבע, צמוד למתחם איקאה. קבלו הצצה לסופר הענקי
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: דני בלר

הסניף הרביעי של רשת השיווק ''סלאח דבאח ובניו'' ייפתח מחר, שלישי, את שעריו בבאר שבע, במתחם הסמוך לאיקאה. מדובר במגה-מרקט על שטח 7,000 מ''ר, המעסיק 600 עובדים, שבהקמתו הושקעו כ-200 מיליון שקלים. לא פחות מ-18,000 פריטים שונים נמכרים במקום, במבחר חסר תקדים בבאר שבע. 

צילום: דני בלר

זהו הסניף הרביעי של הרשת בבעלות משפחת דבאח מהיישוב דיר אל-אסד. המשפחה  שולטת ביותר מ-60% משוק הבשר הטרי הכשר בישראל. סאלח דבאח הקים בראשית שנות ה-60 של המאה ה-20 עסק קטן של שיווק מזון שפעל בעיקר בדיר אל-אסד ובכפרי הסביבה. .

ב-1985 הקימה משפחת דבאח סופרמרקט גדול, ועם התרחבות עסקי המשפחה, הקימה החברה ב-1992 גם קניון גדול בפאתי דיר אל-אסד. הקניון משרת את האוכלוסייה הערבית והיהודית בגליל, ובצמוד לו מחזיקה משפחת דבאח מסעדה ואולם אירועים. ב-1996 הקימה משפחת דבאח מרכז מסחרי שני במעלות-תרשיחא.

ב-1997 הקימה המשפחה בית מטבחיים, הגדול ביותר באזור הצפון, ובו מרוכזת פעילות החברה בענף הבשר, בדגש על שיווק עופות ובשר טרי. המגה-מרקט בבאר שבע הוא הראשון לקום בדרום. בהקמתו ובעיצובו נלקחו בחשבון גורמים שונים, בהם האולכוסיה המגוונת בנגב - היהודית והערבית, עולים חדשים ותושבי הסביבה. 

צילום: דני בלר​​​​​​​

''יש לנו את האטליז הארוך ביותר בארץ'', מתגאים ברשת ולא רק שם המבחר מדהים: תערובות התבלינים הותאמו לטעם הבאר שבעי, כמו גם הגבינות, הגלידות, המאפים ועוד. יש במקום מחלקה טבעונית וגם מקרר מוצרי חלב בלתי נגמר. מבחר המשקאות האלכוהולים נע מיינות במחירים עממיים ועד למשקאות יוקרתיים, בירות מכל העולם וליקרים ידועים. מתוך התחשבות ברגשות התושבים המוסלמים בנגב, מחקלת האלכוהול היא בחדר נפרד, שעוצב כמו מרתף יין ונותן למשקאות הרבה כבוד. הבשר באטליז הסופר לא כשר, בשל העובדה כי חלק מהנתחים לא נמכרים באופן רגיל באיטליזים כשרים, אך לא נמכר בו בשר לבן. בסמוך לדבאח פועל אטליז גלאט כושר של הרשת.

הרשת מציעה את כל המותרים המוכרים, לצד מותגים מיובאים ומקבילים. ברנז'ה NEWS העביר בשידור חי את סיור העיתונאים שנערך במקום.

וידאו: הסיור ברחבי הסניף (צילום: דני בלר)
​​​​​​​



כתבות נוספות למקרה שפספסת...
יום חמישי | 05 מרץ 2020
יום חמישי | 05 מרץ 2020