• 15 אפריל 2021

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

הסניף הנייד של בנק הפועלים במקבץ הדיור 'עמיגור' בבאר שבע

הסניף הנייד, בניהולו של דודי יצחקי מעניק שירותים בנקאיים לדיירים הכולל שירות משיכת מזומנים גם לדיירים שאינם לקוחות הבנק. הביקור מסייע להם לקבל שירות אישי פרונטלי ללא יציאה ממרחב הדיור ובהתאם להנחיות

ביקור הסניף הנייד במקבץ הדיור עמיגור בבאר שבע (צילום: בנק הפועלים)

בנק הפועלים הרחיב את שירותי הסניף הנייד בתקופת משבר הקורונה ושמח להעניק שירותים לדיירי מקבץ דיור עמיגור בבאר שבע
הסניף הנייד של בנק הפועלים הרחיב את פעילותו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והגיע השבוע לבירת הנגב,  באר שבע להעניק שירותים לדיירי הגיל השלישי במקבץ הדיור - עמיגור במטרה להעניק שירות אישי ומקצועי לדיירים.

​​​​​​​הסניף הנייד, בניהולו של דודי יצחקי מעניק שירותים בנקאיים לדיירים הכולל שירות משיכת מזומנים גם לדיירים שאינם לקוחות הבנק. הביקור מסייע להם לקבל שירות אישי פרונטלי ללא יציאה ממרחב הדיור ובהתאם להנחיות. 

"שמחנו להגיע לדיירים בבאר שבע ולהנגיש להם את השירותים הבנקאיים בתקופה מאתגרת זו. הייחודיות של הסניף הנייד שלנו היא בשירות האישי והמקצועי המוענק על ידי צוות בנקאים עם תודעת שירות גבוהה מאוד, אנחנו דואגים להעניק את השירותים הנדרשים לבני אוכלוסיית הגיל השלישי יחד עם התמיכה שנותנים בסניפי הבנק ללקוחות באמצעות המוקד הטלפוני ואתר הבנק. השירות ניתן בכניסה לבית הדיור ומגיעים למגוון בתי אבות, מרכזי קשישים ובתי דיור מוגן ממצפה רמון שבדרום ועד לכרמיאל שבצפון", ציין דודי בסיום הביקור במקבץ הדיור בבאר שבע.

במסגרת ביקור הסניף הנייד, זכו עשרות דיירים לשירותים בנקאיים וסיוע בכל הנדרש בפן הפיננסי. הסניף הנייד פועל החל משנת 2017 ומנוהל על ידי דודי יצחקי, בעל 10 שנות ניסיון בבנק הפועלים ואמון על ליווי הקמת הסניף הנייד מיומו הראשון. כיום פועלים שלושה סניפים ניידים ברחבי הארץ ומגיעים להעניק שירותים בנקאיים ללקוחות המתגוררים במרחבי הדיור הייעודיים ונותנים להם שירות מקצועי ואישי בהתאם לצרכיהם. ״כשהחלה התפשטות הנגיף וההנחיות לריחוק חברתי נכנסו לתוקפן הבנו שהולך להיות קושי אצל הלקוחות המתגוררים במרחבים סגורים שטרם רכשו את הכלים הדיגיטליים. החלטנו להגביר את הפעילות שלנו ועכשיו אנחנו פועלים בכל הארץ ומסייעים למאות לקוחות מדי יום״.  הוסיף דודי לגבי תגבור הפעילות מתחילת התפרצות נגיף הקורונה. 

''אנחנו שומרים על סטריליות ומרחק בטוח בין הבנקאי ללקוח. בנוסף, אנחנו מסבירים להם כיצד ניתן להשתמש בשירות המוקד הטלפוני, באתר הבנק ובאפליקציה. שמחנו לתמוך ולסייע לתושבי באר שבע ולתת להם שירות אנושי ומקצועי בתקופה מאתגרת זו. אנחנו מקווים שבקרוב נחזור לשגרה וניפגש מחדש. חשוב מאוד לשמור על הבריאות ונצליח לעשות זאת רק במאמץ משותף של כולנו ביחד''. סיכם דודי.

 מלבד הסניף הנייד,  מפעיל בנק הפועלים מוקד ייעודי מותאם לצרכי אוכלוסיית הגיל השלישי, בנוסף למוקד ״פועלים בטלפון״ שהוא במספר:  2403* שדרכו ניתן גם לזמן את הסניף הנייד.


תגובות

End of content

No more pages to load