בלאק פריידי בדיזיין פלוס

דאבל בלאק פריידי בדיזיין פלוס: חגיגה כפולה של חזרה לשגרה עם 60% הנחה על פרטי עיצוב הבית
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: יח''צ דיזיין פלוס

קרוב לשנה שאנחנו לא נוסעים לחו"ל, לא אוכלים במסעדות, ומבלים את רוב זמננו בבית. מה שהוביל לעלייה משמעותית במודעות לסביבת ארבעת קירות ולניתוב תקציבי חופשות ובילויים להשקעה בשיפור ושדרוג החוויה הביתית. בלאק –פריידי השנה תופס את הישראלים עם היציאה מסגר שני ואופטימיות לעתיד עם חיסון באופק: מרכז העיצוב דיזיין פלוס חוגג את החזרה לשגרה עם מבצעי בלאק פרידיי של עד 60% הנחה על פרטי עיצוב לבית כאלו שיאפשרו לכם לסגור את הפינה שהציקה לכם במשך כל הסגר

מהסבת חללים ביתיים למשרד על מנת לאפשר עבודה מהבית, דרך שדרוג חדרי ילדים וחדרי משחקים שיתאימו לשעות ארוכות של פעילות ומשחק בין כותלי הבית, ועד לשיפוץ המטבח והשקעה במוצרי חשמל שמקלים על בישול ביתי מהיר, מתוחכם וטעים – גם בימים שמסעדות סגורות למבקרים, הקורונה שינתה לחלוטין את תפיסת הבית ואת הנכונות של כולנו להשקיע בעיצובו. 

חג השופינג הבינלאומי - בלאק פריידי, שנועד על מנת לפנות מדפים וחללי תצוגה לקראת קולקציות 2021, תופס השנה את הישראלים עם יציאה מסגר שני במהלכו בילינו חודשים ארוכים בבית והסתכלו מידי יום על פינות וחללים שלא משרתים אותם בצורה טובה וזקוקים לשדרוג. כאשר חג הקניות הגדול בשנה מתרחש בד בבד עם חזרת חנויות העיצוב לפעילות, התוצאה היא חגיגת קניות משתלמת במיוחד שתתקיים לאורך כל חודש דצמבר במתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע. חנויות ורשתות העיצוב המובילות יציעו הנחות של עד 60% על מערכות ישיבה לסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, שטיחים ועוד מגוון אלמנטים לעיצוב הבית.

בין ההנחות הבולטות: ביתילי מציעה בין 30-80% הנחה על מגוון פריטים במחלקות הריהוט, תאורה, והום סטיילינג,

פינות אוכל של ZAGA עד 55% הנחה. בבית המעצבים שולחן אוכל עגול, 4 כסאות וכוננית מתנה רק ב- 3,590 ₪. בכרמל עד 50% הנחה על כל קולקציית השטיחים, בדלקוב ואידיאל כל הארונות וחדרי הארונות ללא מע"מ.

מותג מערכות השינהSwiss System- ,מציע  47% הנחה על מיטה דגם "סמארט", הכולל 2 משטחים מתכווננים, זוג מזרנים וראש מיטה במקום ב 33,900 שח' רק ב- 18,600 שח'

הולנדיה מיטה זוגית Impero (גודל 200*180)- 9,972 שח' במקום 21,395 שח'

שמרת הזורע מציעה  סלון פינתי דגם קוברה וזוג שולחנות דגם נפטון רק ב-2,950 שח' במקום 3,300 שח',  URBAN (אורבן) מציעה כורסאות דגם Clubby   ב- 690 שח' במקום 1690 שח'. ניקולטי  מציעה פינת ישיבה מעור דגם נפולי טרמינל ב- 14,900 שח' במקום  29,900, פינת ישיבה בריפוד בד ב- 12,900 שח' במקום 24,900 שח'.

"הקורונה יצרה שינוי משמעותי בתפיסת הבית, עם כניסתם של קהלים צעירים שמשקיעים כעת גם הם בשדרוג החוויה הביתית, בשונה מאשר בעבר. השנה המלאים ברשתות מגוונים יותר כך שמחירי בלאק פרידיי חלים על היצע רחב של קולקציות ומוצרים, ומייצרים הזדמנות של ממש לשדרג את המרחב הביתי בחסכון משמעותי יותר מאשר בעבר" מספרת לירז אברמוביץ מנכ"לית מתחם העיצוב דיזיין פלוס.

מידע נוסף על כל מבצעי הדאבל בלאק תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של מתחם העיצוב דיזיין פלוס:

www.facebook.com/designplus.beersheva


דיזיין פלוס,

אליהו נאווי 48 באר שבע