עשרות יזמים מרחבי העולם נרשמו לתכנית חממת רשות החדשנות בנגב

תכנית קדם-החממה שכוונה תחילה לסטרטאפיסטים ישראלים בתחומי האגרוטק, קלינטק, פודטק ותעשייה חכמה, הפכה למקוונת עקב הקורונה וזכתה לעשרות פניות מרחבי העולם
send whatsapp messsage send FB messsage
טל כתרן (צילום: קרן וינטראוב.jpg

אלו חדשות שניתן לבשר רק בתקופת הקורונה, בה המרחק לא משחק תפקיד גדול והפערים מצטמצמים, עד לכדי כך שכשליש מהפניות לתכנית Start InNegev, הגיעו מיזמים מארצות זרות. Start InNegev היא תכנית קדם-החממה של חממת רשות החדשנות InNegev, שתושק  בתחילת פברואר 2021. התכנית תכלול הכשרה מקוונת בת שמונה מפגשים, בליווי הנחייה ומנטורינג מקצועיים, במטרה לשדרג את הכישורים והמוכנות של משתתפי התוכנית, שבשלב הבא עשויים להתקבל לחממה.

הנרשמים הרבים לתכנית Start InNegev, אלה שבחו"ל ואלה שבארץ, לא רק מקבלים כלים מעשיים מטובי המומחים והבכירים במשק הישראלי, אלא גם מתחרים על פרסים כספיים. בסופה של התכנית, יוענקו לשלושת המיזמים המצטיינים פרסים כספיים בסך 15 אלף דולרים, למקום הראשון ו-10 אלפים וחמשת אלפים למקומות השני והשלישי. גולת הכותרת היא שלמיזמים שימצאו מתאימים לדרישות החממה, תינתן ההזדמנות להתקבל לתוכנית החממה ולקבל במסגרת שנתיים  עד שני מליון שקלים.

חממת InNegev הפועלת מפארק עידן הנגב ליד רהט, משתייכת 'לדור החדש' של חממות רשות החדשנות, ובין משקיעיה ושותפיה התעשייתיים נמנים: נטפים, סודה-סטרים, דולב, גופי השקעה -קרן Alpha Capital , קיבוץ חצרים, ומהאקדמיה SCE - המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון.

טל כתרן, גורו החממות ומנהל תכנית Start InNegev: "התכנית שתחל בשבועות הקרובים תעניק למשתתפיה את האפשרות לרכוש ידע וניסיון בתחומים העסקיים והניהוליים מטובי המומחים, לצד מיקוד טכנולוגי, כמו גם לשפר את סיכויי בוגרי התוכנית להתקבל לחממה ולהיעזר בצוות הניהול המקצועי, מגוון שירותים מקצועיים ופיננסיים, וחיבור לשותפים התעשייתיים של החממה, המאפשרים המשך פיתוח ממוקד, פידבק מלקוח קצה וערוצי שיווק בינלאומיים. אנו שמחים לראות את העניין הרב שמעוררת התוכנית בקרב סטרטאפיסטים מאירופה, ארה"ב והאמירויות, ומצפים לתוכנית מרתקת, בדגש להכשרה מקצועית ופרקטית וכן נטוורקינג איכותי".


לפרטים והרשמה לחצו כאן


כתבות נוספות למקרה שפספסת...