כוכבת הרשת נועה פילטר מגיעה לבאר שבע

נועה, כוכבת הרשת והיוטברית תגיעה למפגש מעריצות והופעת סטנדאפ אך קודם לכן מתקיימת פעילות מקדימה נושאת פרסים
send whatsapp messsage send FB messsage
נועה פילטר מגיעה לגרנד קניון בבאר שבע (צילום: ערן לוי)

עופר גרנד קניון באר שבע, מקבוצת קניוני עופר, יארח ביום ראשון ה 27.11 את כוכבת הרשת והיוטיוברית המובילה נועה פילטר במתחם הקניון למפגש מעריצים ראשון המזמין את הילדים ומשפחותיהם לעשות סלפי עם הכוכבת.

מפגש המעריצים עם נועה פילטר נערך לרגל השקת האינסטגרם של הקניון ויתקיים בקומה פלוס 2, קומת המזון של הקניון בשעה 18:00 ובמסגרתו תציג נועה פילטר קטעי סטנד אפ מקוריים, תספר את סיפורה האישי ותסקור את כל דרכה אל ההצלחה, יוצגו קטעים מתוך ערוץ היוטיוב שלה, יתקיימו תחרויות בין נציגים מהקהל וכמובן... חלוקת חתימות וצילומי סלפי עם נועה.

לקראת הגעתה של נועה פילטר למפגש המעריצים בעופר גרנד קניון באר שבע, מתקיימת בימים אלו פעילות מקדימה באינטרנט, במסגרתה נקראים הגולשים בדף הפייסבוק ובאתר "ראש אחד" ובדף הפייסבוק של קניוני עופר לשתף בשאלה מקורית שהכי בא להם לשאול את נועה פילטר

10 הגולשים שיתנו את התשובות המקוריות ביותר יזכו בפרסים:

מקום ראשון : מפגש אישי (הכולל ארוחה, צילומים והרבה כיף) עם נועה פילטר!

מקום שני – חמישי : פוסטרים חתומים של נועה פילטר עם הקדשה אישית

מקום שישי – עשירי :  ערכות טיפוח

צילום: ערן לוי

נועה פילטר היא כוכבת רשת ויוטיוב עם למעלה מ52 אלף משתמשים רשומים וכל סרטון שלה זוכה ללמעלה מ- 50 אלף צפיות. הסרטונים שלה הם בלוג מצולם, בו היא חולקת עם הצופים את חייה ונותנת טיפים כמו "מה בנות אוהבות", "המדריך למאחר הכרוני", "איך להתנהג בדייט" וכו'. בתקופה האחרונה היא גם מופיעה על מסך הטלוויזיה בתכנית הבישול "מנה מנה" עם לירון וייצמן בערוץ הילדים. בטקס נבחרי ערוץ הילדים שהתקיים בסוף ספטמבר, זכתה נועה פילטר בתואר "כוכבת הרשת".

כתבות נוספות למקרה שפספסת...
יום שלישי | 15 נובמבר 2016
יום שלישי | 08 נובמבר 2016