שבתרבות בב''ש: האם שרה נתניהו תעמוד לדין?

היה סוער בשבתרבות ועם לא מעט גילויים: האם גונן שגב היה יעד של החיזבאללה? ומה יהיה באשר להעמדה לדין של שרה נתניהו?
send whatsapp messsage send FB messsage
עו''ד אליעד שרגא, בשבתרבות (צילום: עיריית באר שבע)

צפו בקטע הוידאו - עו''ד אליעד שרגא על שרה נתניהו: ''ככל הנראה לא כשירה נפשית לעמוד לדין פלילי''.


דברים קשים באשר לטוהר המידות הציבורי אומר היום, בשבתרבות, יו''ר התנועה לאיכות השלטון, עו''ד אליעד שרגא. בין היתר, הוא נשאל אם ישראל היום מושחתת מאשר בעבר: ''היום יש פה תהליך מסוכן בצורה כפולה. אתה יכול ראות את זה בקטע הכמותי. אתה רואה את מספר ראשי הרשויות המקומיות המובלים ליחידה הארצית לחקירות הונאה, אתה רואה את מספר ראשי הממשלות שנחקרים, אתה רואה את מספר השרים שנחקרים, נשיא לשעבר נחקר ונכלא, אתה בהחלט רואה תופעה שהיא באמת מבגמת עליה''. 

''הדבר השני שהוא יותר מסוכן בעיניי הוא שהסטיגמה נשחקה. היום להיות מושחת זו עבירה שנתפסת חבר'המנית, זה נסלח. להזכיר לך, לפני 40 שנה, אנשים שרק היה ספק באשר ליושר שלהם, רצו ושלחו יד בנפשם''.


בעניין כתב האישום נגד אשת ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו, אמר עו''ד שרגא: ''צריך להגיד את האמת, שכנראה אף אחד לא אומר אותה לצערי במדינת ישראל:  האישה כנראה לא אל כישרה נפשית לעמוד למשפט פלילי. זוהי האמת, אבל לא אומרים אותה, כי זה לא נעים להגיד אותה''. 

צפו בראיון המלא עם עו''ד אליעד שרגא (צילום: עיריית באר שבע)


ח"כ איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) להגשת כתב האישום נגד הגב' שרה נתניהו: "העובדה שכתב האישום הוגש רק נגד שרה נתניהו היא לכל הפחות מביכה; הכי קל להציג את ההאשמות רק כלפיה. בני זוג, במעונם, חולקים אחריות משותפת. חלפו הימים בהם האישה אחראית לנעשה במטבח ולגבר אין מושג מה מתרחש בו. במעון ראש הממשלה גנבו לפי כתב האישום ובניגוד לנוהל ארוחות יוקרה במאות אלפי ש"ח, זה תוצר של נהנתנות וחמדנות גרידא. התירוץ של נתניהו הוא דומה - תמיד מישהו מנסה ״להפיל״ אותו,  הפעם אלה כמה פקידים מסכנים שהכל באשמתם. שום אחריות שלו כמובן."

בנושא פגישת קושנר -נתניהו, ציינה ח"כ נחמיאס ורבין:  ״הכישלון הגדול של נתניהו הוא שטראמפ ואנשיו יכפו עלינו תהליך שלום.
יכול להיות שהתכנית תהיה מאוד ראויה לבחינה, אבל עצם העובדה שהדבר יבוא בדחיפה של ממשל, אוהד וחיובי כלפינו שקשה יהיה להתנגד לתכניתו, מצביעה על הכשלון המדיני הגדול.
גם אם הפרטנר בעייתי, אפשר היה לנהל תהליך של מקל וגזר, בעיקר כלכלי ולא להגיע לחוסר מעש מדיני.
בדחיפת שותפות קואליציוניות מימין פועלים נתניהו וליברמן בשקט להחלת ריבונות מעשית בשטחי איו״ש, עניין שיכול לפגוע באינטרסים הבטחוניים ארוכי הטווח של ישראל ואף בגושי ההתיישבות.״

צפו בראיון המלא עם ח''כ איילת נחמיאס-ורבין (צילום: עיריית באר שבע)


צפו בראיון עם ח''כ יעקב פרי ובו גילויים חדשים בפרשת השר לשעבר גונן שגב (צילום: עיריית באר שבע)