תדהמה בסורוקה: ד''ר אלכס ברזובסקי נפטר בטרם עת

ד''ר ברזובסקי ניהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית משנת 2012. ''משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים את צוות המחלקה'', אמרו בסורוקה
send whatsapp messsage send FB messsage
ד''ר אלכס ברזובסקי (צילום ארכיון: דוברות סורוקה)

ד''ר אלכס ברזובסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית, נפטר ביום שני, בטרם עת. ''הנהלת המרכז הרפואי ועובדיו המומים וכואבים את פטירתו בטרם עת של ד״ר אלכס ברזובסקי'', אומרים בסורוקה, ''אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים את צוות המחלקה''. 

ד״ר ברזובסקי הצטרף לצוות ביה״ח בשנת 1993. לאחר ההתמחות עבד כרופא בכיר, כמנהל יחידה ובהמשך ניהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית משנת 2012.  ''אנו מוקירים את ד״ר ברזובסקי כרופא וכאדם ואת פועלו למען מטופלי הנגב.הנהלת ביה״ח תעמיד סיוע למשפחה ולעובדים ככל שיידרש'', אומרים בבית החולים המקומי.

ד''ר ברזובסקי היה בוגר בי"ס לרפואה באוניברסיטה הממלכתית בעיר טשקנט, בריה"מ לשעבר.  בין היתר, הוא השתלם במרכז "נוטינגהם" באנגליה, אחד הרכזים המובילים והמתקדמים בעולם בתחום שחזור שד וכירורגיה פלסטית. 

בנוסף לעבודתו בסורוקה, הוא היה חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובנוסף נמנה עם הסגל האקדמי באוניברסיטת בן גוריון.

''אני מאמין שפגישה אישית עם הפלסטיקאי הינה הגורם המרכזי והחשוב ביותר בדרך לקבלת ההחלטה ההחלטה הסופית לגבי הרופא המנתח ולגבי הניתוח עצמו. החלטה שהתקבלה בתנאים האופטימליים, ללא לחץ מיותר, תוך כדי הבנה דו צדדית ובניית אמון במנתח, מבטיחה שקט נפשי לאחר הניתוח'', אמר בשיחה שקיים אודות תפיסתו המקצועית.

''האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מרכין ראש על מותו בטרם עת של חבר האיגוד, ד"ר אלכס ברזובסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרכז הרפואי סורוקה. ועד האיגוד משתתף בצערה הכבד של בני המשפחה, עמיתיו לדרך וחבריו בסורוקה'', אמרו באיגוד הבוקר. 

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מסר כי: "אנו שולחים חיבוק חם למשפחה ומשתתפים בצערם הכבד על האובדן הנורא בטרם עת. אלכס היה אדם משכמו ומעלה, מנהל מחלקה ורופא מסור"

ד"ר רון עזריה, מזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הוסיף כי: "מותו בטרם עת של אלכס היכה אותנו בתדהמה, יהי זכרו ברוך"

ד''ר ברזובסקי היה בן 59 במותו.