הדיירת הדרומית בבית האח הגדול: דניאל גרינברג ממיתר

היא בת 24, רווקה, ישנה עם אטמי אוזניים ואוהבת קוסקוס עם ירקות. הדרומית בבית הכי מפורסם במדינה, כך מסתבר, אוהבת הכי הרבה את המשפחה שלה, שהיא בעיניה לא פחות ממושלמת
send whatsapp messsage send FB messsage
יפה גם בסלפי לא מתוכנן: דניאל גרינברג (צילום: פייסבוק)

דיירת מהנגב בבית ''האח הגדול'':  דניאל גרינברג, בת 24, תושבת מיתר ומוכרת לבאר שבעים עם זיכרון טוב: בגיל 16 היא זכתה בתחרות ''מיס באר שבע והנגב''.

דניאל משתתפת בעונה התשיעית של התוכנית, הראשונה בזכיינית רשת (ערוץ 13) ולראשונה, המשודרת ב-HD. הדיירים גרים בבית חדש, אחרי שהקודם נהרס בסוף העונה. העונה הנוכחי התחילה ב-5 במאי, דניאל נכנסה מעט אחרי זה לדירה המפורסמת במדינה. עוד חידוש בעונה זו: את אסי עזר וארז טל, המנחים הוותיקים, החליפו לירון ויצמן, אסי ישראלוף ועפר שכטר.

דניאל גרינברג בכניסה לבית האח הגדול (צילום מתוך ערוץ האינסטגרם האישי)


דניאל גרה עם ההורים במיתר, יישוב שהיא מאוד אוהבת. היא ניסתה את מזלה בתל אביב משך שנה, אך העדיפה לחזור למיתר מעט לפני שהתבשרה כי נבחרה להשתתף בתוכנית.

בעונה הנוכחית היא היחידה תושבת הנגב. רוב דיירי הבית באים ממרכז הארץ. 

חבריה, בהם חבריה הרבים בפייסבוק, מספרים שהיא בחורה מקסימה אבל מאוד יודעת מה היא רוצה: היא לא נענית לחיזורים של בחורים שמתחילים איתה. היא זו שמתחילה עם הבחורים וגם מי שיוזמת את הפרידות.

דניאל מוכרת היטב לתושבי באר שבע: בגיל 16 היא השתתפה בתרות מלכה היופי של באר שבע וההנגב - וגם זכתה בתואר ''מיס באר שבע והנגב''.

דניאל בזמן שירותה הצבאי. סלפי מושלם, גם בצבא (צילום: פייסבוק)

החברים מספרים כי כל המשפחה ניחנה בגנים טובים ו''כולם יפים''. כנראה שזה קשור גם לשיגרת החיים הבריאה שהיא מקיימת. למרות שהיא מספרת שהמאכל האהוב עליה הוא קוסקוס עם ירקות משגע שמכינים בבית הוריה, את הבקרים היא מתחילה בשתיית כוס מים קרים עם מיץ לימון. 

יש לה סוד יופי: היא משתמשת במסיכת פנים העשויה מיוגורט ולימון. ככל הנראה, התזונה הבריאה גם גורמת לכך שהיא לא וסבלת משינה כבדה: היא מתעוררת מהר ולכן, אם יש רעשים, היא ישנה עם אטמי אוזניים ואם חלילה עלולים להאיר את החדר בטעות, היא תישן עם כיסוי עיניים. 

עם כניסתה לבית, רבים במיתר איחלו לה בהצלחה, בהם ראש המועצה, אבנר בן גרא. ומה איחלו לה אנשי היישוב? ''שאפו לדניאל גרינברג ולעוד המון ילדי יישוב שעושים חיל כל אחד בדרכו המיוחדת...'', כתבה לה זיו דוד. 

מרטין בן אור מתלהבת וקובעת: ''היא יכולה להיות בקלות מיס יוניברס''.  אורית דהן מפרגנת: ''היא סופר מהממת!''. שרה אברהמי: ''מכירה מהבטן של אמא. כולם יפים במשפחת גרינברג, בהצלחה!''. שי דוד פוליטי מאחל: ''ברכות ואיחולי הצלחה לדניאל....וכמובן המון אהבה למשפחה המדהימה''.

​​​​​​​