תושב תל שבע הורשע במעשה סדום במוכר חנות בגדים בב''ש

המקרה אירע לפני שנה. ''נכנסתי ללחץ, ורעדתי, בכיתי, לא האמנתי שזה בעצם מה שקרה'', סיפר המתלונן בבית המשפט
send whatsapp messsage send FB messsage
(צילום הדמיה: picturexv / נחלת הכלל)

הרכב של שלושה שופטים  בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע תושב תל שבע, במעשה סדום בעובד חנות בגדים בבאר שבע, שארעה לפני כשנה, ב-30 במרץ, 2018. כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי).

על פי כתב האישום, אשר הוגש באמצעות עו"ד אלכס דרנבוים, עולה כי ב-30 במרץ, 2018,  בשעות הבוקר הגיע הנאשם אל חנות הבגדים בבאר שבע, פנה למתלונן אשר עבד במקום כמוכר במחלקת בגדי הנשים בחנות, וביקש ממנו מכנסי ג'ינס לעצמו, ''ג'ינס סקיני'', כפי שמפורט בהכרעת הדין. המתלונן הסביר לנאשם כי הוא עובד במחלקת הנשים בחנות ואינו יכול לעזוב את המחלקה והפנה אותו למחלקת הגברים.

הנאשם סרב והתעקש לקבל שירות מהמתלונן, תוך שהוא מרים עליו את קולו. המתלונן נבהל מהתנהגותו של הנאשם והוביל אותו לעובד אחר במחלקת הגברים בחנות. הנאשם שב ודרש לקבל שירות דווקא מהמתלונן וביקש מהמתלונן כי יביא לו לתא ההלבשה את המכנסיים שביקש, תוך שהוא מרים את קולו על המתלונן. המתלונן, אשר חשש מפני הנאשם, איתר עבורו את המכנסיים והביאם לתא ההלבשה בו היה הנאשם.

בשלב זה, בעוד המתלונן הושיט את ידו להוריד את וילון התא, אחז הנאשם בוילון, סגר אותו היטב והושיב את המתלונן על שרפרף שהיה בתא. בעודם בתא הפשיל הנאשם את מכנסיו ותחתוניו אחז בעורפו של המתלונן וביצע בו מעשה סדום, תוך שהמתלונן מנסה להתנגד למעשה. לאחר האמור הגיע הנאשם לפורקן מיני בתא ההלבשה והמתלונן ברח מהתא.

בהכרעת הדין מובאים פרטים מהאירוע עצמו ומהעימותים בין השניים: המתלונן טען כי הנאשם כפה את עצמו עליו ואילץ אותו לבצע בו מין אוראלי. הנאשם טען כי לא התקיים כל מגע אוראלי. המתלונן גולל את ההלם שחווה וסיפר כי היה אחוז שיתוק ורגליו רעדו בעקבות התקיפה שחווה. "אני לא הבנתי מה עובר עליי והייתי שוקיסט, ונכנסתי ללחץ, ורעדתי, בכיתי, לא האמנתי שזה בעצם מה שקרה''.

בעימותים ביניהם, טען הנאשם כי המגע המיני היה ביוזמת המתלונן, מה שהמתלונן, שיש לו בן זוג, שלל על הסף. הוא הסביר שלא יבגוד בבן זוגו עם גבר מבוגר ממנו מהרבה ושאינו בן עמו. 

אתמול, כאמור, בית המשפט הרשיע את הנאשם, הנתון במעצר, במעשה סדום.