חשד: פנה לילדים והציע להם כסף כדי שירוצו ערומים במגרש שכונה ט'

תכתובת בקבוצת וואצאפ כיתתית הובילה למעצר תושב באר שבע בן 31 אשר על פי החשד פנה לילדים בני 12-13 במגרש המשחקים של שכונה ט', הציע להם כסף כדי שירוצו בערום ואיים לדקור את אחד ההורים
send whatsapp messsage send FB messsage
פנה לילדים, הציע להם לרוץ בערום (צילום הדמיה, למצולם אין קשר לכתבה: PEXELS)

חשד: באר שבעי, בן 31, הציע כסף לילדים, בתמורה לכך שירוצו ערומים במגרש. במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד להטרדה מינית ואיומים לאחר שנודע כי ב-18 במאי, בשעות אחר הצהריים, ארבעה ילדים בני 12-13 שיחקו במגרש כדורגל ברח' מגידו, בשכונה ט' בבאר שבע. 

על פי החשד, ניגש אליהם חשוד והתערב איתם שאם הוא מחמיץ כדור בשער הוא משלם להם 500 ש"ח ואם הוא מבקיע אז הם ירוצו עירומים במגרש ואף הוציא שטרות כסף. אחד האבות, שהגיע למקום, על פי החשד אויים כי אם לא יעזוב את המקום יידקר. לאחר שנודעה זהותו של החשוד, תושב באר שבע בן 31, הוא נעצר ויובא היום, שלישי, לבית המשפט בבאר שבע.

המקרה פורסם לראשונה ברשתות החברתיות, אבל מפרסמת הפוסט מיהרה להסיר אותו ואף להתנצל בפני אדם, תושב באר שבע, שתמונתו פורסמה בהקשר לתקרית. האישה שיתפה פוסט אשר הגיע אליה דרך קבוצת הוואצאפ הכיתתית. אחת האימהות שיתפה פוסט אודות צעיר שהגיע למגרש המשחקים, פנה לקבוצת ילדים, נישק אחד מהם, שתה להם מהשתיה והציע להם הצעות מגונות.


התכתובת בקבוצת הוואצאפ הכיתתית (הפרטים המזהים טושטשו - צילום מסך)


הורים שהיו לטענתם עדי ראיה, מספרים כי ''הילדים הגיעו הביתה מבוהלים, מפוחדים, עם פנים לבנות... אתם מבינים שיש הורים שעכשיו לא יכולים לישון בלילה מפחד ומיליוני סרטים שרצים להם בראש? לא מעניין מי הוא ומה הוא'', כתבה אחת הגולשות בפוסט בבאר שבע ביחד. ''לא הגיוני שהוא ינשק ילדים, יחזיק להם ידיים בכוח, יאמר להם להתפשט, וישתה להם מהבקבוקים! מה לא ברור? אני מכירה ממקור ראשון, מילד מפוחד את הסיפור ומה שקרה במוצ"ש האחרון, הילד חזר מבוהל, לבן, בטראומה ולקח זמן לדובב אותו! אז לכל יפי הנפש למיניהם- אם ילדיכם היה חוזר ככה ממשחק כדורגל שגרתי עם חברים לא הייתם נחים עד שזה היה מטופל!''.