חשד: אישה נרצחה בנגב, 4 בני משפחה עוכבו לחקירה

האישה, מפזורת ערוער, הובאה אתמול, שני בשעות הלילה, לבית החולים סורוקה במצב קריטי. על גופה נמצאו סימני אלימות. למרות מאמצי ההחייאה, היא נפטרה. חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב נגב
send whatsapp messsage send FB messsage
(צילום המחשה: דוברות מד''א)

ארבעה בני משפחה עוכבו לחקירה אחרי שאישה, כבת 33, הבואה לסורוקה מחוסרת הכרה כשהיא במצב קריטי ונפטרה לאחר מאמצאי החייאה. 

סמוך לחצות, מסר מד''א כי בשעה 22:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על אשה מחוסרת הכרה בפזורת ערוער. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה אשה כבת 33 במצב קריטי, תוך פעולות החייאה.

הבוקר הודיעה המשטרה כי כהמשך לאירוע בפזורת ערוער מבית החולים נמסר על מותה של הפצועה, שפונתה במצב אנוש אתמול בלילה לבית החולים. כוחות משטרה ומעבדה ניידת הגיעו לזירה ואספו ממצאים. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

על גופת האישה, אשתו השלישית של הגבר שככל הנראה הזעיק את כוחות ההצלה, נמצאו סימני אלימות וחושדים כי נרצחה. על האישה, אשתו השלישית של אותו גבר שלפי הרישומים לא היה נשוי לה, נמצאו סימני אלימות. גופת האישה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר.

חובש רפואת חירום במד"א עלה עבד אל כאלק סיפר: "כשהגעתי לבית חברתי לכוחות המשטרה שביצעו בהדרכה טלפונית של חובש ממוקד מד"א פעולות החייאה בסיסיות באישה בשנות ה 30. המשכתי את הטיפול שלהם, ביצעתי בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי שם לצערי נקבע מותה."

​​​​​​​