• 30 מרץ 2020

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

רוח יזמית: בראל זריאן מב''ש פיתח את האפליקציה שעוזרת לעסקים

בראל, בן 24, באר שבעי שורשי, בוגר הטכני, לא חיכה שיציעו לו עבודה: הוא יצר אותה ויפתח אפליקציה שימושית לעסקים ובעלי מקצוע

בראל זריאן (צילום: דני בלר)

הדבר הבא שיחבר בין אנשים? בראל זריאן, בן 24, באר שבעי, בוגר בית הספר הטכני של חיל האוויר, פיתח את NEXTCARD, אפליקציה שהיא בעצם כרטיס ביקור דיגטלי חכם, מתוחכם, שיודע לתקשר עם כל הרשתות החברתיות ותוכנות המסרים. האפליקציה יודעת לנהל את אנשי הקשר, לזכור מי קיבל כרטיס, לשלוח תזכורות וגם יחנה בתכונה חשובה: היא לא נודניקית, כך שלא תיגרם לכם אי נעימות. 

כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים לפחות 20 שנה, אבל המוצר שפיתח בראל הוא מוצר אינראקטיבי, בהתאמה אישית, במראה מותאם, ''כל מה שעסק או אדם פרטי צריך תחת כרטיס דיגיטלי אחד. דרך הכרטיס הדיגיטלי הלקוחות שלך יוכלו בלחיצה אחת להתקשר אליך, לשלוח לך מייל, לנווט אל בית העסק, להגיע אליך לוואטסאפ, להיחשף אל העדכונים האחרונים בפייסבוק והאינסטגרם שלך, לשמור אותך באנשי הקשר בקליק אחד ועוד המון אופציות מיוחדות', מסביר בראל.

בראל עוסק מזה שנתיים בתכנות ובבניית אתרים. כמו צעירים רבים בבאר שבע, אחרי שירות משמעותי בחיל האוויר, הוא לא חיכה שיביאו לו עבודה - הוא יזם ויצר לעצמו עבודה - צעד לא קל כשלעצמו. עבודה בתחום האינטרנט, במיוחד כעצמאי דורשת אחריות, יוזמה, משמעת ולא מעט יצירתיות, דברים שבראל מביא משירותו הצבאי ולפני כן, מהלימודים בטכני. הוא פיתח את האפליקציה מ-א' ועד ת', בתהליך קפדני שדורש לא רק ידע, אלא גם בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר - ימים ולילות של עבודה. האפליקציה תוכננה על ידי בראל זריאן לבדו וכבר מעוררת עניין, כפי שניתן לראות באתר שלו. 

''כרטיס הביקור הדיגיטלי בנוי בצורה מיוחדת על מנת להעביר למשתמש את כל האינפורמציה אודות העסק שלכם שלב אחר שלב. הוא ייחשף לכל פרטי ההתקשרות שיאפשרו לו ליצור קשר בקליק אחד. מתחת לקישורים נמצא כל המידע על העסק, גלריית התמונות, ולסרטון תדמית במידה ויש.  בהמשך הכרטיס הוא יכיר את הלקוחות שממליצים על העסק או בעל המקצוע. בסוף, כרטיס הביקור יזמין אותו לשתף את העסק עם אחרים''.

יש רשתות חברתיות, יש אתרים אישיים, עד עכשיו חא היה כל כך קל לחבר בין כולן. אפליקציה ייחודית ללקוחות המשתמשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי  שולחת את כרטיס הביקור הדיגיטלי  אוטומטית בסוף השיחה בהודעת SMS. במידה והנמען לא ענה או שאינו זמין, תישלח הודעה שונה עם טקסט מתאים. הלקוח הוא הבוחר את הטקס לשיחה שנענתה ולשיחה שלא נענתה - השליטה בידיו. האפליקציה שלנו לא נודניקית והיא זוכרת למי כרטיס הביקור כבר נשלח בעבר - באין מענה או בסיום התקשרות תמנע מהאפליקציה לשלוח לאותו המתקשר במשך שלושה חודשים''.

בני הדור של בראל, בבאר שבע, אינם מחכים שיציעו להם, הם יוזמים. בראל ידע לקחת אחריות כבר כשהיה בתיכון, עבד בחופשות על מנת לממן את הדברים שרצה וידע לנצל את האינטרנט, לרכוש ידע, ללמוד ולהיחשף למה שיכול להפוך למקור פרנסה מצויין. בינתיים, הוא בשלב העבודה הקשה, אבל לא תשמעו אותו מתלונן. למעשה, כל המקומות בהם עבד מכירים אותו כאחראי, יוזם ועובד מסור.

ומה בעתיד? בראל ממשיך לעבוד, מתוך אמונה שאין קיצורי דרך.


תגובות

End of content

No more pages to load