''אנחנו משפחה קטנה, בואו ללוות את הבן החייל שלנו בבית העלמין''

פניה נרגשת, הבוקר, של משפחת לונגו, שבנם החייל שנפטר בבסיס בדרום: ''מבקשים מהציבור בב''ש לבוא לבית העלמין, להלוויה, כי אנחנו משפחה קטנה מאוד''. הלוויית החייל תיערך בשעה 16:00
send whatsapp messsage send FB messsage
רב''ט מיכאל לונגו ז''ל, הודעה על מועד ההלוויה

פניה נרגשת מהמשפחה ומ''יחד למען החייל'', לבוא ללוות בדרכו האחרונה את החייל מיכאל לונגו ז''ל, שנפטר בבסיסו בנגב אתמול בשעות הערב. משפחת לונגו מאוד קטנה והם חוששים שמעטים ילוו את הבן בדרכו האחרונה. 

הלווייה תיערך היום, ראשון, ה-2 בפברואר 2020, בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. מיכאל לונגו ז''ל למד במקיף רבין בבאר שבע ושירת בבסיס הסמוך לעיר. אתמול משפחתו קיבלה את הבשורה מרה כי בנם נפטר. ''הוא היה ילד מופנם, תלמיד שקדן, מנומס, שרצה מאוד להצליח. אנחנו מוכי הלם ממש מהידיעה, לא יודעים מה קרה'', אמרה לברנז'ה NEWS מורה שהכירה אותו.

ב''יחד למען החייל'' מלווים את משפחת לונגו ממש מהרגע בו התבשרה את הבשורה הקשה. גורמים מקצועיים מצה''ל מלווים אף הם את המשפחה הקטנה, שעלתה מרומניה לבאר שבע. המשפחה קיבלה את ההודעה בתדהמה מוחלטת, שכן שום דבר לא העיד על המצב. עם היוודע דבר פטירת החייל, החלו להגיע במוצאי השבת לבית המשפחה מורים, מחנכים וחברים מבית הספר. 

המשפחה תשב שבעה ברחוב דב יוסף 4, דירה 11, בשכונה י''א בבאר שבע.