• 04 יוני 2020

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

מערך מתנדבים של עיריית ב''ש וכיוונים מסייע לאזרחים הוותיקים

לשאול לשלום האזרחים הוותיקים - וגם לסייע להם במקרה הצורך, בימים של משבר הקורונה, שכפו על כולם ריחוק חברתי

צילום: עיריית באר שבע

בני 65 +? הרימו את הטלפון. בימים אלו מתנדבי מטה הקהילה שהקימה עיריית באר שבע באמצעות חברת "כיוונים" ואגף הרווחה והשירותים החברתיים יחד עם מערך מתנדבים מהגדולים בישראל יוצר קשר עם עשרות אלפי האזרחים הוותיקים בני 65 ומעלה בבאר שבע, על מנת לשאול לשלומם, להסביר להם על המלצות משרד הבריאות לפיהן עליהם להימנע ככל הניתן מיציאה מהבית וכן לבדוק באם יש להם קשר קבוע עם בני משפחה הדואגים להם וכיצד ביכולתם לסייע.

כזכור, מטה הקהילה שהקימה העירייה מתאם את המענה לצרכי התושבים באמצעות ובסיוע עובדי עירייה וארגוני מתנדבים. מדובר במערך סיוע לתושבים המתווך בין הכוחות החברתיים/המתנדבים לבין התושבים לצורך תמיכה קהילתית ושמירה על החוסן החברתי. מאות מתנדבים מציעים סיוע לתושבים המעוניינים בתחומי חיים שונים.

במקביל אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיר פועל בשיתוף עם עמותות וארגונים רבים , על מנת לתת את מלוא המענה לצרכים השונים של תושבי באר שבע. בין היתר באמצעות סיוע בקניות ושינוע מזון, בהפגת הבדידות, חלוקת תרופות לחולים כרוניים, חלוקת מזון לנזקקים, הפעלת הילדים של עובדי המרכז הרפואי סורוקה ובמגוון פרויקטים ומיזמים נוספים ככל שיידרש לרווחת הציבור.

כמו כן, נמשך פרויקט "מלב אל לב" למען אוכלוסיית הקשישים, הבודדים והמשפחות המיוחדות בעיר, פרויקט המשלב יוזמה ייחודית ושיתוף פעולה בין אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית באר שבע, בני נוער בעיר, מרכז הסטארט אפ ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון. באמצעות היוזמה המיוחדת חוברים המתנדבים אל אוכלוסיית הקשישים בעיר ומסייעים להם מרחוק באמצעות שיחות ווירטואליות לצורך קשרים חברתיים, תמיכה רגשית ונפשית והכוונה מקצועית.
 
אגף הרווחה והשירותים החברתיים יחד עם חברת "כיוונים" והגורמים המקצועיים הרלוונטיים פועלים וימשיכו לפעול ולסייע ככל שנדרש לתמיכה וחיזוק החוסן האישי והקהילתי.

תגובות

End of content

No more pages to load