''ניידות חיסונים'' לפריפריה: התור לחיסון הקורונה מתקצר

מבצע החיסונים נגד קורונה: ''ניידות חיסונים'' יגיעו ליישוביי הפריפריה, נקודות חיסון חדשות ייפתחו בב''ש והודות לשיטת אריזה מחדש של בקבוקוני החיסון, ניתן יהיה להגיע לנקודות חדשות
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Image by fernando zhiminaicela from Pixabay

ניידות חיסונים יגיעו ליישובי הפריפריה, נקודות חיסון חדשות ייפתחו בב''ש וביישובי הנגב ואריזה מחדש של בקבוקוני החיסון בתנאים מבוקרים מאפשרים להגדיל את היכולת לחסן באופן משמעותי.

בימים הראשונים של מבצע החיסון היו תורים ארוכים, כשהמתחסנים שפנו דרך האתרים קיבלו תאריכי חיסון רחוקים מאוד או ביישובים שאינם עיר מגוריהם. נכון להיום, ניתן לקבוע בב''ש תור מהיום למחר כמעט ללא בעיה לאחד ממוקדי החיסון בעיר. בבאר שבע אמורים להיפתח שני מוקדים נוספים לחיסון: בהיכל הקונכיה ובבית החולים סורוקה, בו יתחסנו בני 60 ומעלה. 

משיחות עם מי שכבר עברו את החיסון, בני 60 פלוס, איש מהם לא לקה בתופעות לוואי: ''קצת כאב בזרוע, במקום החיסון,  אני בסדר ובאותו יום חזרתי לפעילות שלי'', סיפרה לנו טובה קורן, תושבת שכונה ד', שהתחסנה כבר בשבוע שעבר. עם זאת, בנקודות החיסון נוקטים בפרוטוקול קפדני ומבקשים מהמתחסנים להמתין רבע שעה אחרי החיסון.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין השיב לפנייתו של יו״ר המועצות האזוריות שי חג׳ג׳ כי בקרוב ייפעלו ניידות חיסונים לקורונה ביישובי הפריפריה''. 

לדברי אדלשטיין: ''ישראל המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור. עובדי סלא עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות! ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים!''.

בשיחה עם ראשי רשויות הוסיף השר אדלשטיין כי לצד ניידות החיסונים גם ייפתחו עוד 150 מתחמי חיסונים, מתוך הכרה בחשיבות מתן חיסונים לאוכלוסיות בסיכון, שאינן יכולות להגיע למתחמי החיסונים המרכזיים.  שי חג׳ג׳ הודה לשר על ההחלטה ואמר כי היא תזרז משמעותית את חיסון האוכלוסיה בישראל.



מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com 



כתבות נוספות למקרה שפספסת...