גבר התחשמל למוות בנתיבות

גבר, כבן 30, נמצא מחוסר הכרה בביתו בנתיבות. צוות מד''א שהגיע למקום ניסה לבצע בו החייאה, אך רופא נאלץ לקבוע את מותו
send whatsapp messsage send FB messsage
צוות מד''א בזירת האירוע (צילום: דוברות מד''א)

גבר, כבן 30, התחשמל למוות בביתו ברחוב רפיח ים בנתיבות. צוות מד''א שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ  לקבוע את מותו.

​​​​​​​ממד''א נמסר כי בשעה 20:36 התקבל דיווח  על גבר מחוסר הכרה בבית בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני.

וידאו: זירת האירוע בנתיבות (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)


חובש רפואת חירום במד"א אוריאל דהאן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לגבר שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו''.

צוות איחוד הצלה במקום (צילום: דוברות איחוד הצלה)​​​​​​​

אליסף בוגדרי חובש איחוד הצלה שגר בדירה מתחתיו והתחיל בפעולות ההחייאה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו".

מזק''א נמסר על ידי בר יוחאי דחבש מפקד זק״א נתיבות שטיפל בזירה: ״מדובר בגבר כבן 30 שנמצא מוטל בביתו לאחר שככה״נ התחשמל במהלך טיפול בתקלת חשמל בביתו, בהגיענו למקום צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה שבסופם נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות נתיבות טיפלו בכבוד המת בזירה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​