בכירי המשטרה, העירייה ותושבים בדיון על אובדן הביטחון בב''ש והנגב

עיריית באר שבע אירחה מפגש בהשתתפות ממ''ז הדרומי ניצב פרץ עמר, בכירי העירייה ותושבים יהודים ובדואים במהלכו נידון אובדן הביטחון בעיר
send whatsapp messsage send FB messsage
המציאות הנגב: חמושים, תקריות ירי, מקרי שוד (צילומים שפורסמו ברשתות ללא קרדיט, שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

מפקד מחוז הדרום של המשטרה ניצב פרץ עמר והפיקוד הבכיר פגשו הבוקר באולם מעוצת העיר ב''שתושבים מבאר שבע והנגב, יהודים ובדואים, לדיון  על דרכי המאבק המשותף בפשיעה בנגב, בעקבות הביקורת הציבורית הרבה על אובדן תחושת הביטחון בבאר שבע בפרט ובנגב בכלל.

בדיון הציגו התושבים את תחושותיהם, שגם באות לידי ביטוי ברשתות החברתיות - בצורה של דיווחים על עבירות רכוש, אלימות, הטרדות במרחב הציבורי ועוד. גם ביישובים הבדואים המצב אינו מזהיר: מלחמות בין חמולות, פגיעה ברכוש, שימוש בנשק חם ועוד, הפוגעים ברוב המכריע והנורמטיבי את האוכלוסיה.

בעירייה אומרים כי המפגש התקיים כחלק מסדרה של דיונים בהשתתפות ראשי רשויות יהודים וערבים, ארגונים אזרחיים ותושבים אכפתיים ומעורבים. ''כולנו, משטרת ישראל, הרשויות והתושבים מאוחדים בצורך ובחשיבות לפעול למיגור הפשיעה והחזרת תחושת הביטחון. נפעל מול ממשלת ישראל בהקצאת התקציבים והכלים שיאפשרו לשוטרות ולשוטרים של מחוז הדרום לעשות עבודתם'', כתב רוה''ע ב''ש.

ראש עיריית באר שבע העלה פוסט בנושא (מקור: פייסבוק)

הבוקר אירחנו את מפקד מחוז הדרום של משטרת ישראל, ניצב פרץ עמר ואת הפיקוד הבכיר למפגש עם תושבים מבאר שבע והנגב, יהודים...

Posted by ‎רוביק דנילוביץ' - הדף הרשמי‎ on Thursday, March 11, 2021



על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​