הותר לפרסם: ד''ר חסן אבו גריבה הוא החשוד בביצוע עבירות מין חמורות

ד''ר חסן אבו גריבה, תושב לקיה, פסיכיאטר במרכז לבריאות הנפש בב''ש, חשוד שביצע עבירות מין חמורות באישה שבאה לבקש את עצתו במהלך משמרת, בעת שעבד במוסד רפואי בבאר שבע
send whatsapp messsage send FB messsage
החשוד, ד''ר חסן אבו גריבה (צילום: משטרת ישראל)

משטרת ישראל מתיר לפרסם הערב, ראשון: במשטרת ישראל נפתחה ב-3 באקוטובר חקירה בחשד לביצוע עבירות מין חמורות של רופא שעבד במוסד רפואי בבאר שבע כנגד מי שביקשה ממנו את עצתו במהלך משמרתו, אז על פי החשד ביצע את זממו. מדובר בפסיכיאטר שעבד במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע.

תלונתה של הצעירה, תושבת הדרום, התאפשרה לאחר שהגישה אותה באמצעות נציגת מרכז סיוע לנפגעות עבירות מין. כאמור, עם המעבר לחקירה גלויה נעצר החשוד ב-10 לאוקטובר,  ומאז  מעצרו הוארך מעת לעת עד ה-25 באוקטובר.

משך תקופת מעצרו ביקשה משטרת ישראל להתיר את פרסום שמו והיום כאמור קיבל בימ"ש המחוזי את עמדת חוקרי תחנת באר שבע והתיר פרסום שמו ותמונתו של החשוד. ''אנו פונים לציבור, כל מי שבידו מידע או מי שנפלה קורבן לחשוד, לסור לתחנת המשטרה בבאר שבע או להתקשר למוקד 100 של המשטרה'', מסרה המשטרה.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com