10 חודשי מאסר וחילוט רכבו היוקרתי - למחזיק נשק בלתי חוקי

הנאשם הורשע בחודש יוני השנה במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים, בעבירה של החזקת נשק ותחמושת . בהתאם להסדר הטיעון, נדון ל-10 חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר מותנה למשך 12 חודשים וקנס ע"ס 5,000 ₪
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Image by Steve Buissinne from Pixabay

מאסר- וחילוט רכב יוקרה, זה העונש שנגזר בבית משפט השלום בבאר שבע על תושב פזורת חורה, אשר החזיק ברכבו אקדח וחמישה כדורים. 

הנאשם החזיק ברכבו, אשר חנה בסמוך לביתו שבפזורת חורה, אקדח חצי אוטומטי וחמישה כדורי תחמושת. הנשק והתחמושת הוחזקו מתחת למושב האחורי שברכב, כשהם עטופים בבד שחור.

הנאשם הורשע בחודש יוני השנה במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים, בעבירה של החזקת נשק ותחמושת . בהתאם להסדר הטיעון, נדון ל-10 חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר מותנה למשך 12 חודשים וקנס ע"ס 5,000 ₪. 

בית המשפט ציין כי העובדה שכלי הרכב נושא תו נכה ומשמש גם את בנו הנכה של הנאשם,  אינה יכולה להסיט את נקודת האיזון מן התוצאה המתבקשת והמתחייבת מנסיבות העבירה ומצו השעה: אינטרס ציבורי בוער ודוחק, שהוא בבחינת צו השעה ממש, להרתיע את ציבור העבריינים הפוטנציאלי ומשתפי הפעולה עימם בכל דרך חוקית אפשרית.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com