למען חיים משותפים: התוכנית של המנהיגות הבדואיות וקיבוץ חצרים

''ראידאת'' הינה תוכנית משותפת שיזם ארגון כוכבי המדבר ביחד עם קיבוץ חצרים לקידום חיים משולבים, קשר בין הקהילות ושכנות טובה, באמצעות עבודה משותפת על פיתוח מנהיגות והובלת שינוי
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: אליאב מייסון / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

פתיחת המחזור השלישי של משתתפות תכנית 'ראידאת' יצא לדרך. בשבוע שעבר, התקיים טקס סיום והעברת הלפיד של משתתפות תכנית 'ראידאת', (בערבית:"פורצות דרך")ויצא לדרך פתיחת המחזור השלישי של התכנית המצליחה של עמותת כוכבי המדבר. 

תוכנית ראידאת לפיתוח מנהיגות בקרב צעירות מהחברה הבדואית, היא תוכנית משותפת שיזם ארגון כוכבי המדבר ביחד עם קיבוץ חצרים לקידום חיים משולבים, קשר בין הקהילות ושכנות טובה, באמצעות עבודה משותפת על פיתוח מנהיגות והובלת שינוי.

באירוע נכחו נציגי המשפחות של הבנות המשתתפות בתוכנית, מובילי הפעילות מעמותת כוכבי המדבר ובראשם מנכ"ל הארגון יוסוף אבו ג'עפאר, לצד נציגי קיבוץ חצרים המאמץ את התוכנית ובהם יו"ר התוכנית ארנון קולומבוס וכן נציגי בנק דיסקונט המממן חלק משמעותי מפעילות התכנית.

את תחילת הטקס פתח יוסף אבו ג'עפאר, מנכ"ל עמותת כוכבי המדבר, שבירך את הנוכחות והנוכחים והודה לצוות מקיבוץ חצרים על היותו שותף מלא ופעיל להקמת תכנית 'ראידאת'. בנוסף, ציין אבו ג'עפאר שלתכנית יש הצלחה בקנה מידה מרשים והיא למעשה בעלת השלכות מרחיקות לכת על אופי החברה המשותפת שיתפתח כאן בדרום.

בהמשך, הודה יו"ר תכנית 'ראידאת' ונציג קיבוץ חצרים, ארנון קולומבוס למשפחות על האמון שנתנו בשליחת בנותיהן ולצוות מנהלות תכנית 'ראידאת' העושות לילות כימים לפיתוח והצלחת התכנית. כמו כן, בדבריו קרא ארנון למשתתפות התכנית "בנותינו המשותפות" ואמר כי הוא מאמין בשכנות הטובה הקורמת עור וגידים כאן בנגב ובישראל. 

"החיבור של העשייה החברתית לשיפור המרקם החברתי בנגב, תואם את הפעילות שלנו במרכז החדשנות והחממה הטכנולוגית InNegev, שבאמצעות קידום הטכנולוגיה והתעסוקה במגוון תפקידי ההייטק ותעשייה מתקדמת, תשפר את רמת החיים וההכנסה בדרום", הוסיף קולומבוס.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com