צפו: ערב הוקרה להחלמתו של ''כתבנו בדרום'' ניסים קינן

חברי תא כתבי הנגב התכנסו לערב מרגש, לכבודו של נסים קינן, ששימש שנים רבות ככתב קול ישראל בדרום, לפני כשנתיים לקה באירוע מוחי - והחלים באורח נס. נסים הנרגש זכה בחיבוקים רבים, מילים חמות וברכה מראש העיר
send whatsapp messsage send FB messsage
נסים קינן (באמצע) עם כתבי ברנז'ה חיה גולן ומשה פריאל (צילום: דודו גרינשפן)

מאת: משה פריאל

בגלריית 44 בבאר שבע קיימו אמש (חמישי) חברות וחברי תא כתבי הנגב ערב מפגש מרגש להחלמתו של העיתונאי ניסים קינן, מי ששימש שנים רבות הכתב בדרום של קול ישראל, שהפך לכאן  - תאגיד השידור הישראלי.

ראש עיריית באר שבע מברך (צילום: דודו גרינשפן)

בינואר 2019, בסיום  מסיבת עיתונאים בבאר שבע עם שר השיכון דאז משה כחלון וח"כ יפעת שאשא ביטון, מיהר קינן לאולפני ''כאן''  בבאר שבע . במסדרון האולפן לקה קינן בארוע מוחי קשה, בעקבותיו אושפז בסורוקה והיה מחוסר הכרה במשך שלושה חודשים ובסכנת חיים במשך חודשים רבים, כאשר הצליח לתקשר רק בהזזת עיניים.

וידאו: מתוך הערב לכבודו של נסים קינן (צילום: משה פריאל)


''נס רפואי'' הגדירו רופאי סורוקה את הישרדותו. ניסים, חתן השמחה, נראה ב"ה טוב פיזית ומנטלית זיהה את האנשים בנקל והתרגש עד דמעות.

צילום: דודו גרינשפן

נשאו דברים: ראש העירייה רוביק דנילוביץ שציין את יכולותיו והתרומה העיתונאית שנתן במהלך השנים לעיר ולנגב, אורי בינדר לשעבר ראש מערכת ''מעריב''  בדרום, שהדגיש את מאבקו העז של ניסים להחלים במהלך האשפוזים הארוכים. אסף פוזיילוב  כתב כאן וערוץ 11 שריתק את הנוכחים כשסיפר את הדקות הקריטיות בעת שמצא את ניסים מחוסר הכרה באיזור האולפן. 

חנן יה (חנן-יה ישראל בוהדנה) ביצע את שירו (מילים ולחן) "רוקדים והולכים לישון". בערב ההוקרה סופר כי חנן יה התראיין לתוכניתו של ניסים קינן ברשת ב' כראיון האחרון לפני שניסים איבד את הכרתו ושר את השיר.


צילום: דודו גרינשפן

ארגנו את הערב המרגש והמוצלח צביקה אלוש לשעבר ראש מערכת ''ידיעות אחרונות'' בדרום ונחמה רחמים עורכת ראשית של ''ידיעות הנגב''.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com