מאסר לתושב אופקים שהשכיר דירות - ולא דיווח על הכנסות

עונש כבד: 8 חודשי מאסר בפועל, שיוכל להמיר בעבודות שירות וקנס של 65 אלף שקל נגזרו לתושב אופקים שלא דיווח על הכנסות בגובה 660 אלף ש' מהשכרת 4 דירות
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Photo by Donald Tong from Pexels

בית משפט השלום באשדוד גזר על יצחק מלכה מאופקים, שהורשע באי דיווח על הכנסות בגובה של כ-660 אלף שקלים מהשכרת 4 דירות מגורים, 8 חודשי מאסר בפועל, שאותם יוכל להמיר בעבודות שירות, 6 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 65 אלף שקלים.

כמו כן, גזר בית המשפט על הנאשם להפקיד התחייבות עצמית בגובה של 100 אלף שקלים, ובגדרה יתחייב להימנע מביצוע עבירות מסוג פשע הקבועות בפקודת מס הכנסה למשך שנתיים מיום סיום עבודות השירות.

כתב האישום נגד יצחק מלכה הוגש בעקבות חקירה של פקיד שומה חקירות – ירושלים והדרום, במסגרתה נחקרו בעלי דירות שלא דיווחו על הכנסתם מהשכרת דירות מגורים. הוא הואשם כי בשנים 2006 – 2014 נמנע מלדווח על הכנסותיו מהשכרתן של ארבע דירות, כאשר בכל שנה מילא טופס 101 במקום עבודתו, ונמנע מלציין את מקור הכנסתו הנוסף.

את התיק ניהל עו"ד אמיר יונתי מהמחלקה המשפטית-מרכז (מדור תביעות חקירות מרכז).


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com