3 שנות מאסר לתושב באר שבע ששדד אישה מבוגרת

36 חודשי מאסר בפועל נגזרו על ארתור בונדרנקו מבאר שבע, אשר ב-14 באוגוסט חטף את תיקה וגרם חבלות לאישה כבת 74, שמשכה כסף מכספומט בעיר העתיקה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Photo by Kindel Media from Pexels

36 חודשי מאסר בפועל נגזרו על ארתור בונדרנקו מבאר שבע, אשר ב-14 באוגוסט, סמוך לשעה 11:30, חטף את תיקה של אישה כבת 74, שמשכה כסף מסניף בנק ברחוב העצמאות בבאר שבע. מעוצמת המשיכה האיש נפלה ונחבלה. 

בטרם שמיעת הראיות, הגיעו הצדדים להסדר דיוני במסגרתו הוגש נגד הנאשם, תושב העיר, כתב אישום מתוקן והנאשם הודה בעובדותיו.

בית המשפט בבאר שבע גזר על הנאשם 36 חודשי מאסר בפועל, מיום מעצרו, 9 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים מיום שחרורו מהמאסר, שלא יעבור עבירת אלימות שהיא פשע וחייב את הנאשם לשלם למתלוננת פיצוי בסך 5,000 ₪.

בא כוחו של הנאשם טען, שעבירת השוד שהנאשם ביצע נמצאת ברף הנמוך של עבירות השוד. לא קדם לה תכנון. לא היה שימוש בנשק חם או קר. המעשה איננו מתוחכם. ולא נגרם למתלוננת נזק משמעותי למעט חבלות יבשות. וטען שברקע העבירה מצוקתו הקשה של הנאשם, כמפורט בתסקירים שהוגשו עליו.

בגזר הדין נכתב כי ''הערכים החברתיים המוגנים בעבירת שוד, הם בין היתר ערכי שלמות הגוף, שמירת הקניין, כבוד האדם, ושמירת הסדר ובטחון הציבור. כאשר קרבן העבירה הוא אדם מבוגר, מתקיים ערך חברתי נוסף, של הגנה על "אוכלוסיות חלשות" וקיום מרחב ציבורי בטוח עבורן. במקרה זה, מעשה הנאשם פגע בערכים החברתיים האמורים במידה משמעותית''.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ ​​​​​​​​​​​​​​