צפו: אז מה אם יש מחסום ומצלמות - לגנבי הרכב ב-ו' החדשה זה לא מזיז

דיירי אחד הבניינים המסודרים והמטופחים בשכונה ו' החדשה התעוררו למראה מקומם: מכוניותיהם נפרצו, לחלקן נגרם נזק. זה שיש מצלמות אבטחה, כבר לא מזיז לגנבים בב''ש
send whatsapp messsage send FB messsage
הפורצים, מסומנים בעיגול (צילום מצלמת אבטחה)

מקומם: ברחוב ברדיצ'בסקי בשכונה ו' החדשה שוכן בניין חדש יחסית, מטופח מאוד, בסביבה מסודרת שניכר כי הדיירים והוועד מקפידים מאוד על יופיה. בחניה יש מחסומים, הניתנים לפתיחה באמצעות קודן בלבד והמקום מרושת מצלמות אבטחה. זוהי שכונה באר שבעית הנחשבת איכותית ומשפחתית. בקרבת מקום שורת חנויות ולא רחוק - פארק ירוק ורחב ידיים. 

הנזק לאחד מכלי הרכב (צילום סלולרי)​​​​​​​

אתמול, בפעם השניה, מכוניות נפרצו בחניית הבניין. בפעם קודמת גנבי הרכב שברו את המחסום האלקטרוני. הפעם, בשעות הלילה, הפורצים גרמו נזקים למכוניות, כשהם מתועדים במצלמות האבטחה. ''מה שמפחיד הוא אם אחד הדיירים היה נתקל בגנבי הרכב. היום זה גניבה ונזקים לכלי רכב, מחר זה יכול להיות משהו אחר. זה מפחיד''.

וידאו: תיעוד הגניבה מכיל הרכב (מצלמת אבטחה)


גניבות ופריצות לכלי רכב מתרחשות גם בשכונות אחרות, גם כאלו המוגדרות ''יוקרתיות'': חלקים מסויימים משכונת רמות סובלים ממכת פריצות וכך גם בחניות בשכונה ה' (רחוב הצבי למשל) ושכונות של בתי קרקע  - הפלחים למיניהם. 


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬