• 19 ספטמבר 2019

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

איך תעברו את החורף הזה בשלום

המעבר לתזונה בריאה תשפר את יכולת העמידות שלכם ותגביר את החוסן הטבעי של בני ביתכם אל מול גורמים מחוללי מחלה

בלי התעטשויות מיותרות

שנת 2000. משפחתי מרבה לחלות בחודשי החורף ואני, אם ל-2 קטנטנים, מתוסכלת מביקורים תכופים אצל רופא המשפחה ונעדרת ימים רבים ממקום העבודה. כמובן שלא ידעתי אז עד כמה מושפעת מערכת החיסון שלנו מהתזונה הגרועה שהנהגתי במו ידיי בביתי. השנים חולפות, אני צוברת ידע רב בתחום התזונה הטבעית, המשפחה מתרחבת והפלא ופלא, עונת החורף מגיעה שנה אחר שנה ולמעט מקרים בודדים ממש של התקררות קלה ביותר, היא חולפת ולכולנו שלום.

היום ברור לי יותר מכל: המעבר לתזונה בריאה שיפר את יכולת העמידות והגביר את החוסן הטבעי של בני ביתי אל מול גורמים מחוללי מחלה. אם גם אתם הורים, קחו את האחריות על בריאות ילדכם וחזקו את גופם מפני אורחים לא רצויים כבר מעכשיו. זה אפשרי.

הנה מספר המלצות שבזכותן תעברו את החורך הזה בשלום:

  1. שלבו בתפריט המשפחתי מגוון פירות וירקות* טריים ב-5 צבעים שונים בכל יום ובעיקר שום ובצל- הרכיבים האחראים לצבעם של הפירות והירקות, שומרים עליהם מפני מזיקים ונזקים סביבתיים ומצטיינים בכך גם בשמירה עלינו. חיתכו ירקות לסלט עשיר בכל ארוחה, הגישו סלט פירות במקום חטיף והשתמשו בשיטות בישול השומרות על ערכיהם של הירקות, כמו אידוי והקפצה.
  2. התיידדו עם מזונות על כמו מוצרי כוורת (פרופוליס, פולן, דבש מלכות ודבש שלא עבר חימום), ספירולינה, עשב חיטה, גוג'י ברי, קקאו גולמי, נבטים מסוגים שונים ושמן קוקוס. כולם מכילים חומרים פעילים המספקים למערכת החיסונית את החומרים הגולמיים הנחוצים לה להשגת תגובות חיסוניות תקינות.
  3. התחילו לסחוט מיצים ירוקים (green smoothie)- אלו מכילים שפע של כלורופיל, רכיב צמחי האחראי לצבעם הירוק ונמצא כמחזק דם ומסייע בטיהור הכבד מרעלים ועל ידי כך משפר את יכולת ההגנה של הגוף מפני פתוגנים (מחוללי מחלה). ראו מתכון מטה.
  4. בחרו ביוגורט טבעי BIO בשל היותו מקור לחיידקים פרוביוטים המעשירים את רירית המעי ומסייעים לתאי החיסון בהגנה מפני חדירת גורמים מחוללי מחלה אל זרם הדם. נטילה יומיומית של תוסף פרוביוטיקה איכותי המכיל יותר מ-10 מיליארד חיידקים פרוביוטים ומחוזק בסיבים פרה ביוטים, הינה אפשרות מצוינת להגברת יכולת ההגנה מפניהם.
  5. בססו את התפריט שלכם על דגנים מלאים וקטניות- החלבון המתקבל משילובם מהווה מרכיב חשוב של תאי מערכת החיסון.
  6. הפחיתו סוכר פשוט ומוצריו מהסל המשפחתי עד כמה שניתן (מתוקים, חטיפים, עוגות ועוגיות תעשייתיות, שתייה מתוקה ומזונות מעובדים)- צריכתם של אלה מפחיתה בצורה משמעותית את יכולתם של תאי הדם הלבנים, המהווים את החלק הארי של מערכת החיסון, להילחם בפתוגנים ומדכאת את יכולתה של מערכת החיסון בהגנה מפניהם.
  7. החליפו את ארון התרופות בתוספים תקניים או חליטות של צמחי מרפא שיעילותם הוכחה מחקרית בשפעול והמרצת מערכת החיסון במקרים של חולשה חיסונית והתקררויות חוזרות ונשנות, כדוגמת האונו דה גאטו, אכיניצאה, סמבוק שחור ומורינדה סיטריפוליה, הוא "הנוני". מרגישים ש"הנה זה בא"? התחילו בנטילתם והבטיחו קיצור ימי המחלה והפחתה ניכרת בתסמינים.

מתכון לשייק ירוק greensmoothie

מצרכים:

צרור עלי חסה רגילה/ ערבית/ סלנובה או קייל
1 יח' פרי (תפוח/ בננה/ אגס או כל פרי שתרצו)
2 תמרים
כף זרעי צ'יה/ פשתן טחון
כף שמן קוקוס מכבישה קרה/ שמן זית
2 כוסות מים ומעט לימון
*אפשרות: כפית ספירולינה


אופן ההכנה:
מכניסים את כל המצרכים לבלנדר, טוחנים, מוזגים לכוס האהובה עליכם ומתחזקים. 

תגובות

End of content

No more pages to load