• 03 דצמבר 2020

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

מהו בריף ומי מעביר אותו?

נוי ברבי, הבעלים של חברת floor יסביר לנו על הבריף, אחד הכלים החשובים ביותר לניהול תקין של מסעדה

בריף זו שיחה בין מנהל לעובדיו במטרה לשמור על שפה משותפת בעסק.

במהלך הבריף, מנהל מתדרך את צוות העובדים ומעביר את הנקודות הרלוונטיות במשמרת שלו (ייתכנו שינויים בין משמרות).

המנהל מציג נקודות חוזק וחולשה, ספיישלים, חוסרים, חלוקה לצוותים וחידוד נהלים. זה גם זמן מעולה לפרגן לעובדים ולהחדיר בהם אנרגיות לקראת המשמרת.

מתי עוברים בריף? כמה זמן אורך בריף?

בריף מתבצע לפני כל תחילת משמרת ואורכו משתנה על פי סוג העסק. בדרך כלל, 10-15 דקות.

שני שלבים לבריף מצליח:

 

שלב א':
הגיעו מוכנים, תדעו בדיוק מה אתם רוצים לומר.
בריף הוא זמן חשוב וקריטי! תדרשו מהצוות להגיע בזמן, תבדקו היטב שלכולם יש את הכלים הנדרשים (עט, דף, טאבלט, לבוש ועוד). והכי חשוב, תנהלו את הבריף ברצינות! יש לשיחה הזו משקל רב.

שלב ב':

יישום הבריף במשמרת. יש לבקר ולבדוק האם הנקודות שעלו במהלך הבריף בוצעו ע"י צוות העובדים. אין ערך לבריף ללא בקרה מצדכם!

רעיונות לבריף מעניין:

-  טעימות מזון ומשקאות במטרה ללמוד את התפריט בצורה הטובה יותר

- תחרויות בעלות פרסים

- בריף בנושאים שונים. תפריט, שירות, מכירות, ניקיון, זמנים ועוד

- סימולציות שירות מלאות

- בריף מצחיק וכיפי בנושאים שלא קשורים למסעדה. בריף זה בדרך כלל מתאים לצוות עובדים ותי

התייחסו לבריף ברצינות, לרוב זה יהיה שווה לכם המון כסף


תגובות

End of content

No more pages to load