חולון מפרגנת לבאר שבע: "זו לא קבוצת ליגה שנייה טיפוסית"

המאמן דן שמיר והקלעי המצטיין כליף וויאט התרשמו מאוד מהיכולת ומהאולם של הפועל באר שבע. מאמן באר שבע, יניב בורגר: "אנחנו בונים מסורת, בונים מועדון. המבחן האמיתי, לחזור לליגה עכשיו"
send whatsapp messsage send FB messsage
דן שמיר מאמן הפועל חולון. לא היה רגוע מול באר שבע (צילום: אודי ציטיאט)

מאמן הפועל חולון, דן שמיר, התרשם מבאר שבע: "פעם ראשונה שאני פה, בדרך כלל אני לא אוהב לדבר על הקבוצות היריבות, אבל נחרוג ממנהגנו. האולם ממש מדהים. אני יודע שלא היה להם קל לבנות את הקבוצה ולקח להם זמן להתחבר. זו לא קבוצת ליגה שנייה טיפוסית, לא סתם הם ניצחו בצורה משכנעת את ראשון לציון. זו קבוצה טובה, מאומנת. יש פערים, הפיזיות שלנו יותר גדולה, אבל ידענו שזו לא קבוצה שאפשר לשבור ולהגיע ל-30 הפרש. זה המשחק הכי קשה לשחק מבחינה מנטאלית, אנחנו היינו מוכנים לתסריט ולא נכנסנו לשאננות. עשינו כמה טעויות, לא שמרנו טוב לקראת הסוף, הפער הצטמצם, אבל אני לא כועס". באר שבע זה מקום מדהים, מתקן יפה, ארגון טוב, מאמן מצויין וכן, נשמח לפגוש אתכם בליגת העל"

הקלעי המצטיין של חולון, כליף וויאט, פירגן גם הוא: "הפועל באר שבע קבוצה טובה, ציפינו למשחק קשה וכך היה. יש להם גודל טוב, חמישה גארדים. האמת, שלא נלחצנו לקראת הסיום, המאמן הכין אותנו לכך".

מנגד, הקלעי הבאר-שבעי אוהד כהן: "היה קצת חסר לנו ריכוז במחצית הראשונה. גם לקבוצות מליגת העל אין תשובות לכליף וויאט, שהוא שחקן ברמה מאוד מאוד גבוהה". זרקתי טיפה יותר מבדרך כלל בסוף היינו במומנטום, בטירוף". המאמן יניב בורגר התערב: "אני כל כך סומך על אוהד, שהוא מאוד מחוייב לקבוצה, ובגלל זה פתחתי איתו במחצית השנייה".

מאמן הפועל באר שבע יניב בורגר

בורגר סיכם את המשחק: "כבוד וגאווה, זה לא מובן מאליו הדרך שעשינו. זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל, מול הקבוצה בעלת הכושר הטוב ביותר כרגע במדינה. הגביע זה בונוס, אנחנו רוצים לגדול מהמשחק הזה. אנחנו בונים מסורת, בונים מועדון ואני בטוח שבהמשך גם הקהל יגדל. יש לנו מבחן אמיתי, לחזור לליגה עכשיו, משחק חוץ במוצאי שבת באולם קטן וקר במגדל העמק. נצטרך לשחק חזק, להיות מרוכזים ולהראות אופי".