נפלו מהפיסגה: הפועל באר שבע כבר לא ראשונה

קבוצת הכדורסל האדומה מהנגב הפסידה בהפרש של נקודה ברחובות וירדה מהמקום הראשון, אחרי שישה שבועות בראש הטבלה. הרכז אנטוני פישר נקלע ליום חלש וקלע רק נקודה
send whatsapp messsage send FB messsage
הפועל באר שבע (באדום) נאבקת ברחובות. הפסד שני שם העונה (צילום: באדיבות תומר ירון, מנכ"ל המועדון)

הפסד מזערי, בהפרש של נקודה אחת בלבד, 69-70, הפיל את הפועל באר שבע מראש טבלת הליגה הלאומית לאחר שישה שבועות רצופים. באר שבע נכנעה ברחובות למכבי המקומית. מכבי רעננה הביסה את הפועל חיפה בחיפה 55-97 ועלתה לפיסגה עם 36 נקודות מ-15 ניצחונות ושישה הפסדים. לבאר שבע/בני שמעון שבמקום השני 35 נקודות במאזן של 7-14.

מכבי רחובות טיפסה למקום הרביעי בטבלה, בריצה של ארבעה ניצחונות רצופים ובמאזן של 8-13 שמעניק 34 נקודות, רק נקודה פחות באר שבע.

יש לציין, שבאר שבע כבר הפסידה העונה לעולה החדשה מרחובות ברחובות. היה זה במשחק הראשון, בגביע האיגוד, לפני פתיחת הליגה, כשבאר שבע המתחדשת כלל לא הייתה מחוברת וקלעה בקושי 65 נקודות ב-45 דקות, כולל הארכה. בליגה, בסיבוב הראשון, באר שבע התקשתה לנצח בקונכייה את רחובות 82-88.

הערב, בתום רבע ראשון שקול ללא הרבה סלים, הובילה רחובות בנקודה, 10-11. גם ברבע השני קלעו מעט, אבל באר שבע הובילה במחצית 27-30. ברבע השלישי רחובות ניצחה 12-19 וניצחון באר-שבעי ברבע האחרון, 14-17 לא הספיק.

הרכז המתאזרח של באר שבע אנטוני פישר, שבדרך כלל קולע במספרים כפולים, נקלע ליום חלש וקלע נקודה אחת בלבד ב-29 דקות משחק! הרכז המשלים טמיר אריאלי לא מצא את הסל אפילו פעם אחת בכמעט 28 דקות.

24 שניות לסיום, בפיגור של נקודה, הסנטר האמריקאי ג'ף אלן חטף כדור, אך אנטוני פישר החטיא זריקה פשוטה מתחת לסל 9 שניות לסיום והעניק את הניצחון למקומיים.

החמישייה הפותחת של באר שבע וקולעי הנקודות: ג'ייסון וויליאמס 18, ג'ף אלן 16 (+ 11 כ"ח + 7 חט' + 6 איב'), אנטוני פישר 1, טמיר אריאלי, בן אייזנהרט.

עוד שיחקו וקלעו: דודו שמריז 16 (3 שלשות), ג'ורדן לואיס 5, רועי נציה 3.

לא שיחקו: הקפטן אוהד כהן (פצוע), אלכסנדר צ'רנוביץ', ג'וש רוג'רס.

ביום שלישי הבא (7/3), תארח באר שבע (בשעה 19:30) את עירוני רמת גן החלשה שבמקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות בלבד ו-19 הפסדים!

כתבות נוספות למקרה שפספסת...