הקרנה של משחק העונה בטרנר? תפסיקו לצפות

לאחרונה בקבוצת הפייסבוק ''אוהדי הפועל באר שבע'' הציעו לעירייה ולעומד בראשה לעשות בערב משחק העונה מול מכבי תל אביב הקרנה של המשחק באצטדיון טרנר. גורם בכיר בעירייה: "צריך להמתין שקודם האליפות תובטח"
send whatsapp messsage send FB messsage
לא יקרינו את משחק העונה, אבל מתכננים חגיגות (צילום: דייגו מיטלברג)

ביום שבת הפועל באר שבע תפגוש את סגנית האלופה מכבי תל אביב באיצטדיון נתניה (שכרגע הוא האצטדיון הביתי של הצהובים) במשחק שאולי (חמסה, שום, בצל) יביא לקבוצה האדומה את האליפות.

בעקבות הקצאת הכרטיסים המוגבלת שיש לאורחים (רק כ-1200 אוהדים אדומים יהיו באצטדיון), בקבוצות האוהדים השונות הביעו התעניינות להקרין את המשחק באצטדיון טרנר או בקונכיה בכדי להעצים את החוויה ובכדי לחגוג יחד עם הקהל שהגיע לכל משחקי הבית.

לדברי גורם בכיר בעירייה, החליטו לא לדיין בנושא. "יום הזיכרון יוצא ביום ראשון לאחר משחק העונה. אנו לא רואים לנכון להקרין ולהקים במות בעיר ביום הקרוב למועד עצוב כל כך", הגורם הוסיף כי כדי למנוע 'עין הרע' על הקבוצה, מעדיפים גם לשמור את החגיגות לאחר שהובטחה האליפות לבירת הנגב. "אנחנו נמשיך להפתיע ולעשות חגיגה ענקית כמו שהייתה בשנה שעברה. רק שקודם כל יבטיחו את האליפות ואנחנו נדע כבר לדאוג שכל העיר תהנה ותחגוג".


קראו גם: 

מתחת לאף: סניף הדואר בנחל עשן נפרץ, נזק רב במקום

כמו בסרט ג'יימס בונד: כך פעלה כנופיית זייפני מבחני התיאוריה בב''ש


משחק הבית הקרוב של הקבוצה נופל מיד בשבת שלאחר יום העצמאות (ובמידה ולא יצליחו לקחת את שלושת הנקודות ממכבי תל אביב, יכול להיות מצב שבו הפועל באר שבע תהיה אלופה בטרנר). אוהדים רבים חשבו כי יהיה זה נכון להשאיר את הבמות שמוקמים בעייריה למען החגיגה ה'אמיתית' כלשונם. אותו גורם הוסיף כי "המשטרה בשנה שעברה לא אפשרה שימוש בבמות הקיימות ברחבת העירייה בגלל כמות האנשים שהיית צפויה להגיע ולכן העתיקו את הבמות לרחבת המשכן. גם השנה, במות יום העצמאות יפורקו ויורכבו מחדש במידת הצורך".

כזכור, בעונה קודמת, הפועל באר שבע זכתה באליפות במחזור האחרון אחרי ניצחון על בני סכנין בתוצאה 1-3. חגיגות האליפות התקיימו בבמה המרכזית במשכן לאומניות הבמה שבה הופיעו אמנים רבים והגיעו כ-100,000 לחגוג ולצבוע את העיר באדום לבן.

עמה יעמיק.