בואו מוקדם: יש משחק ותיקים לפני המפגש האחרון עם סכנין

כבר בשעה חמש בערב יהיה משחק כדורגל על הדשא של טרנר, ותיקים, לזכרו של האוהד המיתולוגי בנצי בלומנפלד. בשבע יחל משחק הליגה האחרון העונה של האלופה מול בני סכנין
send whatsapp messsage send FB messsage
אלונה ברקת ואליניב ברדה. הקפטן חתם לעונה חמישית ברציפות ורוצה לסיים בלי אף הפסד בבית (צילום: באדיבות מועדון הפועל באר שבע)

אלופת המדינה בכדורגל פעמיים ברציפות, הפועל באר שבע, שואפת לסגור שתי עונות באיצטדיונה הביתי ללא אף הפסד בליגה ולהשוות את השיא הישראלי, של מכבי תל אביב, שעומד על 35 משחקי בית ברצף ללא הפסד. תיקו ומעלה במשחק הערב (כבר בשעה שבע), מול בני סכנין שבמקום החמישי בטבלה וטרנר יישאר "בתול", מאז יום היווסדו לפני כשנתיים. ניצחון במחזור ה-36 והאחרון לעונת 2016/17 גם ישווה את שיא הנקודות לקבוצה בליגת העל, של הפועל תל אביב, 85 במספר.

אף על פי שהפועל באר שבע שחררה לחופשות מולדת מוקדמות את מרבית שחקניה הזרים והיא לא בפוקוס מלא למשחק, על רקע חגיגות אליפות מתמשכות ואימונים קלילים שמתנהלים בעצלתיים, אין בכוונתה "להוריד את הרגל מהגז".

הנה מאמן הקבוצה, ברק בכר: "אנחנו רוצים לסיים עונה כזאת חלומית ואדירה בצורה מתוקה בניצחון, לשמור על הרצף של המשחקים בבית ללא הפסד, לשמח את הקהל. למרות שיהיו חסרים כמה שחקנים ששחררנו ויש פצועים, נעלה עם הרכב מספיק טוב, כדי לסיים את העונה כמו שצריך".

ההרכב ה"מספיק טוב" צפוי להיות זה: גיא חיימוב או דודו גורש בשער; אור דדיה המגן הימני של הנוער, שכבר שיחק מול בית"ר ירושלים במחצית השנייה ביום שני, הבלמים וויליאם סווארס ומתן אוחיון, המגן השמאלי בן תורג'מן; וובה בראון, אובידיו הובאן ומיכאל אוחנה בקישור; מוחמד גאדיר, אליניב ברדה וניב זריהן בהתקפה.

הקשר האחורי וובה בראון, שימלא את מקומו של ג'ון הוגו, שטס הביתה לניגריה, משוכנע: "בטוח שאנחנו באים לנצח. אנחנו מתכוננים כמו שצריך, למרות שעברנו כבר הכל, כדי לא להרוס את הסטטיסטיקה שלנו".

קפטן הקבוצה אליניב ברדה יסגור הערב עונה רביעית ברציפות, מאז שב לבאר שבע מבלגיה והפך לסמן הימני של השינוי הגדול שעבר המועדון. המועדון יודע להעריך זאת היטב והחתים אותו אתמול על חוזה לעונה נוספת, חמישית ברציפות.

נשיאת הארגון, אלונה ברקת: "אליניב ברדה הוא אישיות שמהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של הפועל 'תדיראן' באר שבע. אני שמחה שאליניב ימשיך את הדרך המופלאה שהוא היה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאוד בבנייתה".

אליניב ברדה: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך שנה נוספת בבית שלי. עוברות עלינו שנים נהדרות והאתגר שלנו הוא לשמור על הדרך המיוחדת שלנו כמועדון. אני מודה לאלונה, אסי רחמים (המנכ"ל) וברק בכר, וכמובן לקהל האדיר שלנו".

אליניב ברדה והקהל האדיר בוודאי יעשו הערב כבוד למי שהיה האוהד מספר 1 של הקבוצה במשך כחמישה עשורים, בן ציון בנצי בלומנפלד ז"ל, שנפטר בטרם עת לפני כשבעה חודשים, בגיל 67. בנצי עליו השלום עוד היה שותף לאליפות הקודמת ועמד בראש החוגגים על המגרש עם דגל אדום ענק. בנצי גם שימש כמנהל קבוצת הוותיקים של באר שבע, וחבריו לקבוצה יעלו הערב לדשא של טרנר, כבר בשעה חמש, לקיים משחק מיוחד לזכרו. המשחק יתקיים על חצי מגרש (הדרומי?) לרוחב, בין שמונה מול שמונה שחקנים, כאשר גם ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', בכבודו ובעצמו, שחקן עבר של נוער "השלושה", אמור ליטול חלק במשחק.

אז בואו ומהרו לאיצטדיון.

בנצי בלומנפלד ז''ל. באהבה!​​​​​​​