לשכוח מליגת האלופות, לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: ''זה הזמן שלנו לשים את האכזבה מאחור''. הבלם שיר צדק: ''מגיעים רעננים לנצח משחק ראשון בליגה''. מוחמד גאדיר לא בסגל, איסאק קוואנקה בספק
send whatsapp messsage send FB messsage
שיר צדק ואליניב ברדה מאוכזבים במאריבור. להתאושש בחיפה (צילום: בן בודה)

חוזרים לשגרה, לליגת העל בכדורגל, אחרי הגרלת הבתים בליגה האירופית ביום שישי במונאקו ואחרי ההדחה מליגת האלופות בשלב הפליי אוף שלפני הבתים ביום שלישי במאריבור. המשימה של הפועל באר שבע – לנצח את מכבי חיפה באיצטדיון סמי עופר במשחק המרכזי של המחזור השני, שיחל בתשע בערב (שידור ישיר בערוץ הספורט).

שתי הקבוצות חייבות את הנקודות. מכבי חיפה של יעקב שחר והמאמן גיא לוזון שהפסידה 0-2 לבני יהודה תל אביב במחזור הראשון, למרות השקעה כספית גדולה ושפע של שחקני רכש ומולה אלופת המדינה מבירת הנגב שאיכזבה בתיקו ביתי 1-1 מול העולה החדשה מכבי נתניה, שהייתה טובה ממנה.

ברק בכר, צריך לשכוח את ההפסד: '' נבוא הכי מוכנים ונעשה את זה''

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "זה הזמן שלנו לשים את האכזבה מאחור. מההיכרות שלי עם המועדון והשחקנים שיש בקבוצה הזאת, אני יודע שנשים את זה בצד ונתמקד במשימה הבאה. זה אתגר גדול לשחק בסמי עופר מלא מול קבוצה חזקה מאוד. אין ספק שעם החומר שיש פה, נבוא הכי מוכנים ונעשה את זה".

הבלם שיר צדק: "קודם כל, מתאוששים טוב מבחינה פיזית, מגיעים רעננים למשחק הזה, משחק מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו באים לשם להראות את הפועל באר שבע החזקה והאיכותית, לנצח משחק ראשון בליגה, נקווה שנעשה הכל בצורה הכי טובה ומקווים לחזור עם תוצאה טובה".

הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו הייתה במחזור ה-32 של העונה שעברה, ביום שלישי 25/4/17. באר שבע עשתה אז היסטוריה, ניצחה את מכבי חיפה בסמי עופר לראשונה, 0-1 משער שכבש טוני וואקמה כבר בדקה השישית וביססה את מעמדה בראש הטבלה, בדרך לזכייה שנייה ברציפות באליפות המדינה. במהלך המחצית השנייה מאור בוזגלו נפצע והוחלף בדקה ה-72 באובידיו הובאן. מאז בוזגלו לא שב לשחק ולפני ימים אחדים סיכם במכבי חיפה. בוזגלו הפצוע צפוי לצפות מן המשחק מן היציע.

ביציע יהיה גם חלוץ הפועל באר שבע, מוחמד גאדיר, שמצטרף לרשימת הפצועים הארוכה בהם החלוץ בן שהר, הבלם מיגל ויטור והמגן השמאלי אורן ביטון. באשר לקשר הספרדי, איסאק קוואנקה, הוא נמצא בספק. אמנם הוא נסע עם הקבוצה לבית המלון בנתניה, שם היא עושה את הכנותיה האחרונות, אך לא בטוח שייכלל בסגל למשחק. זה תלוי בתחושה שלו אם הוא כשיר מנטאלית וגופנית ולא בהחלטת המאמן...

לפיכך, עושה רושם שהחלוץ הצ'כי התמיר תומאש פקהארט יפתח בהרכב וייתכן שגם הקפטן הוותיק אליניב ברדה. היות והמשחק הבא אחרי יהיה רק ב-9/9 מול אשקלון בבית (בשבוע הבא פגרת נבחרת) והמשחק הבא באירופה רק ב-14/9 (בבית מול לוגאנו משוויץ), בכר יחזיר את כוכביו להרכב, את טוני וואקמה שכלל לא היה בסגל מול מכבי נתניה ואת ג'ון הוגו שרק נכנס כמחליף.