• 26 יוני 2022

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

טיפים לקראת מרוץ באר שבע

סרחיו אללוף, מאמן מועדון הריצה RUNNING B7, בטיפים מיוחדים לקראת המרוץ הגדול של באר שבע

צילום: Image by wal_172619 from Pixabay

 
טיפים מאת סרחיו אללוף מאמן מועדון הריצה RUNNING B7 למרוץ באר שבע

מרוץ באר שבע ביסס את עצמו כמרוץ המוביל של הדרום. מגיעים להשתתף בו לא רק רצים מכל צפון הגב אלא גם משאר אזורי הארץ. השנה מתקיים בפעם הראשונה חצי מרתון!

בנוסף קיימים במרוץ מסלולים של 10, 5 ו- 2.5 קילומטרים. 

אז, לפני שאתם מתחילים לרוץ, ריכזנו עבורכם מגוון טיפים שיסייעו לכם לפני המרוץ ובמהלך המרוץ. 

קודם כל תשתתפו. זהו אירוע משמעותי וגדול באירועי הספורט של העיר.

תעשו הכנה מתאימה למרוץ. אם לא התכוננתם ואף פעם לא רצתם מרחק מסוים באימונים אל תנסו לעשות את זה במרוץ.
רצוי להתאמן בקבוצת ריצה או להתאמן על פי תוכנית של מאמן מוסמך, המכיר אותך וידאג להביא אותך אל המטרה בצורה מולחת ולא פחות חשוב בצורה בטוחה. כמובן שניתן להיעזר באפליקציות הכושר הקיימות, אך יש לזכור שמדובר על תוכניות גנריות טובות ככל שיהיו.

אם חייבים לעבור להליכה, אין זה אומר שנכשלנו או שחייבים לפרוש (כמובן כל עוד לא מדובר על משהו רפואי).

תרגילו את הגוף לרוץ בשעה של המרוץ. הרבה אנשים רגילים לרוץ בבוקר ואז כשמגיעים למרוץ המתקיים בשעות הערב הם עייפים.
תשתו, תשתו, תשתו. ביום של המרוץ יש להרבות בשתיית מים (לא משקאות מתוקים או קפה). כמובן אין להפריז בכמויות.
ביום של המרוץ אכלו מסודר: השתדלו להימנע מאוכל שומני אשר עלול לגרום לכם הרגשה כבדה או צורך להתפנות.

ניתן לאכול ארוחה קלה עד כשעתיים לפני המרוץ עד כשעה לפני המרוץ פרוסת לחם עם ריבה תעשה יופי של עבודה.
תגיעו למתחם המרוץ עם בקבוק מים קטן.

אם קבעתם לעצמכם איזה שהוא יעד מבחינת זמן, אתם יכולים להיעזר בפייסרים (מכתיב קצב) של המרוץ. חברי קבוצת הריצה RUNNING B7  ישמשו כפייסרים ויכתיבו לכם קצב מתאים לעמוד ביעד.

היזהרו מן ההתרגשות ואל תתחילו מהר מידי. הרבה רצים, גם כאלה מנוסים, נוטים להתחיל מהר מידי וקצב הריצה שלהם ילך וירד לאורך הריצה דבר אשר פוגע בהשגת היעד ולפעמים אף לפרישה מהמרוץ. תתחילו לאט יותר (גם ככה צפוף בהתחלה) ואחרי זה תגבירו לקצב הרצוי

הורים תבואו להשתתף עם הילדים שלכם, תנו דוגמה אישית. מבטיח שכולכם תיהנו מהחוויה. 

במרוץ יהיו תחנות מים כל  כמה קילומטרים. אין צורך לסחוב בקבוק מים. אם אתם רצים על תוצאה  אז תתרגלו באימונים שתיית מים תוך כדי ריצה. (שימו לב שיתכן שהשתייה תהיה בכוסות ולא בבקבוקים ולא פשוט לשתות מכוס תוך כדי ריצה)
רוצו ישר ולא בזיגזגים. אתם יכולים לגרום לתאונות בין הרצים. אם אתם צריכים לעצור מסיבה כלשהיא אל תעשו את זה בצורה פתאומית, אלא לכו לצד ורק לאחר שהסתכלתם לאחור תעצרו בבטחה.

יהיו צלמים פרוסים לאורך המסלולים השונים. תחייכו!

אם אתם יכולים תנו את כל מה שיש לכם בפיניש. אין כמו הרגשה שנתת את כולך.

אל תעצרו בקו הסיום והמשיכו להתקדם כדי לאפשר גם לאחרים לסיים את הריצה שלהם. אל תמהרו ללכת הביתה אחרי המרוץ. תיהנו מהאפטר פארטי.

אם הינכם לא חשים בטוב הימנעו מלהשתתף במרוץ. הבטיחות שלכם קודמת לכל.

מוזמנים להצטרף לאחת מקבוצות המועדון RUNNING B7. מועדון שהוא בית ויש בו אנשים בדיוק כמוך, קבוצות לגל הגילאים, הרמות והמטרות. ניתן להגיע לאימון לדוגמה ללא התחייבות. לפרטים: חפשו אותנו  בכל המדיות השונות : RUNNING B7.

הטיפים באדיבות סרחיו אללוף - מאמן ובעלים של מועדון הריצה RUNNING B7.



על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com

תגובות

End of content

No more pages to load