שרת הפנים העניקה אזרחות ישראלית לויטור: ''ייצג את ישראל בכבוד''

שרת הפנים איילת שקד העניקה הערב אזרחות ישראלית לבלם והקפטן של הפועל ב''ש, מיגל ויטור: ''יוכל לייצג את ישראל בכבוד בנבחרת ישראל. אשתו עובדת בתקשורת הזרה ומגנה על ישראל בחרוף נפש''
send whatsapp messsage send FB messsage
מיגל ויטור (צילום: אתר הפועל באר שבע / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'), דגל ישראל ברקע (Dr. Zachi Evenor / CC BY 2.0)

הבלם והקפטן של הפועל ב''ש יקבל אזרחות ישראלית - על כך הודיעה היום, ראשון, שרת הפנים, איילת שקד: ''החלטתי להענות לבקשתו של יו״ר התאחדות הכדורגל ולהמלצה של שר התרבות והספורט ולהעניק למיגל ויטור אזרחות ישראלית, שיוכל לייצג את ישראל בכבוד בנבחרת ישראל. אשתו דרך אגב עובדת בתקשורת הזרה ומגנה על ישראל בחרוף נפש!''.

מיגל אנז'לו לאונרדו ויטור, יליד פורטוגל, משחק בעמדת הבלם וקפטן בהפועל באר שבע. הוא הגיע לקבוצה ביוני 2016, לקראת עונת 2016/2017 וחתם על חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע.

​​​​​​​

ב-19 ביולי ערך ויטור את הופעת הבכורה שלו במועדון, במשחק מול שריף טירספול, וסייע לקבוצתו להעפיל לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות. ב-11 באוגוסט זכה עם הפועל באר שבע בתואר אלוף האלופים לאחר שניצחה 4–2 את מחזיקת הגביע מכבי חיפה.

בהמשך נשר עם הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שהודחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול סלטיק הסקוטית. ב-15 בספטמבר הבקיע ויטור את שערו הראשון במועדון, בניצחון 0–2 על אינטר מילאנו במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ב-15 באוקטובר הבקיע צמד בניצחון 5–0 על מכבי פתח תקווה במסגרת ליגת העל. ב-28 בדצמבר זכה ויטור עם באר שבע בגביע הטוטו לאחר ניצחון 4–1 על עירוני קריית שמונה במשחק הגמר. ב-29 באפריל 2017 זכה ויטור עם באר שבע באליפות המדינה לאחר ניצחון 2–1 על מכבי תל אביב. על אף שהיה פצוע במשך תקופה ארוכה וערך רק 19 הופעות ליגה בעונה זו, נבחר ויטור לשחקן העונה על ידי מנהלת הליגה, ולתואר "זר העונה" על ידי אתר ONE בשיתוף ארגון שחקני הכדורגל.

בתחילת עונת 2017/2018 שוב זכה עם הקבוצה בתואר אלוף האלופים, כשפתח בהרכב בניצחון 4–2 על מחזיקת הגביע בני יהודה. לאחר מכן שוב סבל מפציעות, ושותף רק בשבעה משחקי ליגה, אך בתום העונה זכה עם הקבוצה באליפות נוספת.

בעונת 2018/2019 שוב סבל מפציעות, וכבש שער אחד בתשע הופעות בליגת העל. היום, ה-1 במאי 2022 אישרה שרת הפנים איילת שקד את המלצת ההתאחדות לכדורגל והעניקה לויטורו אזרחות ישראלית.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬